שאל את הרב

ברכה ליד גוי

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 05/11/15 15:05 כג בחשון התשעו

שאלה

שלום כבוד הרב,

האם מותר לברך ליד גוי?

אני עובדת במקום עבודה בו עובדים גם יהודים וגם מוסלמים.

אם ישנה נשמה בהמית לגוי אז לא ניתן לברך לידו?

אם אסור לברך ליד גוי זו בעיה כי המקום עובד עם אוכלוסיה מוסלמית ובאופן תדיר נמצאים לידי מוסלמים.

לתשובתך אודה!

תשובה

שלום וברכה

אין מקום לשאלה כזו.
אדם נברא בצלם אלוהים. גם גוי.
מעצם היותו ברוא בצלם אלוהים - יש לו נשמה. לא בהמית. נשמה של אדם.
ווודאי שמותר לברך לידו.



כל טוב

כתבות נוספות