שאלה
שלום כבוד הרב,
הכרתי בחור רציני וירא שמיים שמאוד מוצא חן בעיני ואני באמת מאמינה שהקשר הזה יוביל לחתונה!
מותר לנו לפתח את הקשר בתקווה שנתחתן בעוד שנה?
אני כרגע בת 17.
תשובה
שלום
מותר, ובלבד שלא נפגשים הרבה אלא מעט כדי לשמור על הקשר, ובהקפדה על כללי הצניעות מצד שניכם.
כשתגיעי לגיל בו החלטת להתחתן, צאו באופן רצוף יותר.
בהצלחה