שאלה
שלום כבוד הרב,
אמנם זה ממש מוקדם לשאול, אבל אני ובעלי כבר חושבים על שם לילד. אבא שלו נפטר בגיל יחסית צעיר ממחלה. בעלי נורא רוצה לקרוא לילד על שמו, ולכן חשבנו עליו בתור שם שני.
אנו רוצים ילד ירא שמיים, חכם ושמח.
מה דעתך על השם נווה אילן?
תשובה
בסד
שלום וברכת ד
אפשר לקרוא לילד בשני שמות ובלבד שלפחות פעם בחודש יקראו בשני השמות.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי