שאלה
בס"ד
שבוע טוב
ברצוני לברר מהי רמת הכשרות של עופות מתוצרת "עוף טוב" וכן של "טל יסכה" - אור יהודה. כמו כן יש לי בבית מוצרים בהכשר בד"צ "אורות אליהו" האם מותר לי להשתמש בהם או שעלי להיפטר מהם בדרך אחרת...
בכבוד רב
צבי
תשובה
שלום
מצ"ב רשימת המומלצים שלנו:
http://www.kosharot.co.il/food_shop.asp?id=281
ומצ"ב תשובה לגבי אורות אליהו
http://www.kosharot.co.il/ask_show.asp?id=324920