שאל את הרב

צומת לב

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 14/07/15 23:57 כז בתמוז התשעה

שאלה

שלום, שאלתי כבר פעם את השאלה הזאת אבל מסיבה לא מובנת היא נמחקה ,

אז השאלה שלי היא מה כל כך רע בצומת לב?

רציתי לעשות נזם (עגיל באף) וחיפשתי פה אנשים אחרים ששאלו ורבנים ענו להם ורוב הרבנים אמרו שהבעיה בלעשות נזם זה שזה מושך צומת לב, ואני לא מבינה מה רע בצומת לב עם היא צנועה ?

אשמח עם מישהו יוכל לענות לי , תודה :)

תשובה

בס"ד

שלום וברכה

.תשומת לב ויופי הם חיוביים מאד בין אשה ואיש שהם נשואים כהלכה. במרים אלו היא צריכה לכחול )לשים צבע כחול) אבל פעולות שנעשות למשוך את לב גברים זים איננה פעולה ראויה. הגמרא אומרת שאחת הסיבות לחורבן הוא שבנות היו מתיזות בושם כשעברו ליד בנים כדי לגרות ולעורר את הבנים. על כן תשומת לב שיכול להביא ליחסים בון בחורים ובחורות הוא שלילי אבל לחזוק הבית הוא ראוי.

צום החמישי לששון ולשמחה
יהודה הלוי עמיחי

כתבות נוספות