שאלה
כבוד הרב שלום רב!
כשקיבלתי את הגט הרב טעה טעות כתיב בשמי, ליתר דיוק בשמי ה 2 (יש אנשים שקוראים לי בשם1 ויש כאלו בשמי ה 2 ). מה זה אומר לגבי? האם לפי ההלכה אינני גרושה?
תודה מראש והמשך יום טוב
תשובה
שלום
יש לסור באופן דחוף לבית הדין לסידור גט כשר בהוראת בעלך. יתכן שיכשירו את הנוכחי ויתכן שיכתבו חדש, תלוי בטיב הטעות. עד אז אסור להתחתן עם אדם אחר.
בהצלחה