שאלה
כבוד הרב שלום.
אם שמתי תבשיל אחד על גבי השני על הפלטה (בתבניות אלומיניום), האם מותר להחליף ביניהם? (לפעמים יש חשש שהתבשיל התחתון יישרף)
תודה ושבוע טוב
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אם הכל בחום גבוהה (יד סולדת) ומבושל כל צרכו, כמו כן מתחילה הדברים הונחו על דעת שיחליפו ביניהם - אז אפשר להקל.
עייני בקישור (ושם הערה 22)
http://ph.yhb.org.il/01-10-20/