שאלה
שלום
מתחבטת לגבי שם לתינוקת -רומי שקד או מיה? הבנתי שמיה זה מי ל-ה׳ וזה ממש טוב?
תודה רבה
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אינני מבין בשמות,
מצאתי דברים יפים באתר של הרב רביד נגר.
הנה קישורים לשלשת השמות
רומי - הוא לא ממליץ
http://www.orlanoar.com/?nav=open_send_center