שאלה
כבודו, ערב טוב!
יש לי שאלה בקשר לבניה העצמית שלי אני בכללי ילדה מבחינה פנימית..אני ילדותית כזאת ומאד חשוב לי לעלות רמה ולהתבגר, רציתי לדעת מה אני צריכה לעבור בשביל לעבור את הגיל הזה הכי מדהים שיש ולהתחיל את הבניה העצמית שלי ובעצם להבין מה אני צריכה לעשות כדי להתחיל או לקדם את התהליך ואת כל התהליך.
אני אשמח אם תוכל להתפנות לזה.
ויש לי עוד הרבה נושאים שמטרידים אותי אם תוכל להתפנות גם אליהם אני אשמח, על זה נוכל גם להמשיך במייל מבחינתי, מה שנוח לך.
הנושאים: ההורים, האמונה, הגאולה, החלק של הדתיים והחילונים ורפואה מבחינת אמונה.
תודה רבה כבוד הרב וערב טוב,
תשובה
בס"ד
שלום רב,
הבניה העצמית שלך מתרחשת כבר עכשיו מעצם העיסוק הרציני שלך בתהליך ההתבגרות שאת עוברת.
עם זאת צריך סבלנות מפני שמדובר בתהליך שנמשך מספר שנים.
ככל שתהיי מודעת לעצמך תוכלי לשים לב לשינויים שאת עוברת: במחשבות שלך וברגשות שמתפתחים אצלך.
המעקב אחרי השינויים שאת עוברת יסייע לך להרגיש ולדעת את ההתבגרות שלך.
המשך בירור של נושאים שונים כפי שהצגת כאן:
הורים; אמונה; דתיים חילוניים וכו´ יכול להיעשות במשלוח שאלות (כמו השאלה הזאת).
כשנושא מסויים מעסיק אותך תנסחי שאלה ותשלחי אלי (או לרב אחר - לפי טעמך) ותקבלי תשובה.
אם יש לך משהו להוסיף על התשובה, את יכולה להגיב.
בהצלחה!