שאל את הרב

נידה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 05/04/15 22:04 טז בניסן התשעה

שאלה

ברצוני לדעת האם מותר לי ולבעלי לישון

באותה מיטה בימים של הנידה.היות ואין לנו מיטה יהודית אבל המיטה שלנו היא גדולה מאוד ויש אפשרות לשים חציצה ביננו של יותר מעשרה סניטמטר אפילו.חשוב לציין שאנו לא מתפטים לחטאות!!ואני לא רוצה שישן בסלון (אין לנו עוד חדרים בבית שיוכל לישון בהם.

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

יישר כח שאין לכם יצר הרע של חטאים, אשריהם ישראל שאלו בניו ובנותיו.
מבחינה הלכתית גזרות חכמים הם לא יכולות להתחשב באנשים פרטיים, ובייחוד במצב כזה שהמזרון הוא אחד, וכל אחד יכול להרגיש בתנועת השני, ועל כן לכאורה יש להמנע אפילו כשתשימו מחיצה בינכם.

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות