שאל את הרב

חרטה על מילים שכתבתי

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 11/03/15 14:52 כ באדר התשעה

שאלה

שלום לכבוד הרב,

הנני בעלת תשובה, אך בעברי הייתי חילונית לחלוטין.

בזמן שערכתי סדר מצאתי יומן ישן שכתבתי והזכרתי בו מילים כמו "אלוהים" "ה'" ו"השם".... אני מתחרטת על מה שכתבתי וברצוני להשמיד או לבטל את המילים הללו ע"מ שלא תהיה להם כל משמעות או קיום, כיצב אוכל לעשות זאת כהלכה בלי לעבור עבירה.

אודה לתשובה.

בתודה ובברכת בשורות טובות.

תשובה

שלום

לתלוש את הדפים שמוזכר בהם של אלהים או שם אחר משמות ד', ולהניח בגניזה בבית הכנסת

כל טוב

כתבות נוספות