שאלה
בס"ד
שלום כבוד הרב,
אני מנביט בבית בתוך קערה עם מים קטניות או זרעים. כמובן ללא אדמה בכלל. רק תנאי לחות בתוך קערה או מסננת. האם יש חיוב במקרה זה להפריש תרומות ומעשרות?
מה לגבי שנת השמיטה במקרה הנ"ל?
בתודה מראש
תשובה
שלום רב,
מה שגדל בתוך בית כלומר שהוא מנותק מהקרקע וגם מתחת גג, פטור מתרומות ומעשרות
בברכה