שאלה
בס"ד
כבוד הרב שלום,
לבסוף החלטנו לקרוא לבני - יהונתן, ואני מאוד רוצה להוסיף לו שם שני כמו שיש לי, (שמי השנה - שרה).
אנחנו מתבלטים בין השמות אביהו ואלעד, לשם השני.
השם השני הוא בקשה מסבי המנוח ז"ל.
תודה רבה.
תשובה
בס"ד
שלום רב,
שני השמות לא מומלצים.
עייני בקישורים:
http://www.itim.org.il/?names=אלעד
http://www.yeshiva.org.il/ask/?id=21256
http://www.yeshiva.org.il/ask/?id=79916