שאל את הרב

נישואים אחרי גיור.

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 11/05/14 01:34 יא באייר התשעד

שאלה

אוקי, התגיירתי בגיל 3 בישראל יחד עם אימי , כמובן שיש תעודת גיור עם חותמת הרב..

אימי התחתנה חתונה אזרחית, בגלל שנולדנו בחו''ל

רציתי לדעת , שאם אני ארצה להתחתן , איך אני עושה זאת ? מה אני נותן לרבנות ? להוכחות.. או שאוכל ללכת רק עם תעודת זהות?

תשובה

שלום וברכה

אם יש לך תעודת גיור - את יכולה לבוא לרישום הנישואין עם תעודת הגיור, ובעזרת ד' תהיה שמחה גדולה בחתונתך.


כל טוב

כתבות נוספות