שאלה
אוקי, התגיירתי בגיל 3 בישראל יחד עם אימי , כמובן שיש תעודת גיור עם חותמת הרב..
אימי התחתנה חתונה אזרחית, בגלל שנולדנו בחו''ל
רציתי לדעת , שאם אני ארצה להתחתן , איך אני עושה זאת ? מה אני נותן לרבנות ? להוכחות.. או שאוכל ללכת רק עם תעודת זהות?
תשובה
שלום וברכה
אם יש לך תעודת גיור - את יכולה לבוא לרישום הנישואין עם תעודת הגיור, ובעזרת ד' תהיה שמחה גדולה בחתונתך.
כל טוב