תעשיית ההיכרויות מגלגלת מיליארדים

אפליקציות ואתרי ההיכרויות הפכו כבר מזמן הפכו לחלק מחיינו ולדרך המועדפת על רווקים ורווקות לחפש זוגיות. כעת נחשפים גודל התעשייה והפוטנציאל האדיר לצמיחה שיש בה עם הגידול באחוז משתמשי הסמארטפון. 

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/18 14:53 א בשבט התשעח

תעשיית ההיכרויות מגלגלת מיליארדים
היכרות בדיגיטל, צילום: שאטרסטוק

אפליקציות ואתרי ההיכרויות כבר מזמן הפכו לחלק מחיינו ולדרך המועדפת על רווקים ורווקות לחפש זוגיות. כעת נחשפים גודל התעשייה והפוטנציאל האדיר לצמיחה שיש בה עם הגידול באחוז משתמשי הסמארטפון. 

חברת IBISWORLD שעוסקת במחקרים עסקיים פרסמה לאחרונה דו"ח מקיף על תעשיית ההיכרויות בארה"ב, המגלה כי תעשייה זו מגלגלת 3 מיליארד שקל בשנה, ועוד צפויה לצמוח בקצב של 6% בשנה. הדו"ח מתייחס ל-7,000 חברות ועסקים בשוק ההיכרויות, לרבות אתרי היכרויות, אפליקציות ושירותי שידוכים אחרים.

 האמריקאים מובילים את העולם באחוז המשתמשים המשלמים עבור שירותי היכרויות, כאשר 25% מכל המשתמשים בשירותי היכרויות גם משלמים עבורם. את התעשייה מובילה חברת MATCH (הבעלים של TINDER ו-OKCUPID) שמחזיקה ברבע מהשוק, ואילו E-HARMONEY אחריה עם 12% מהשוק.

 פיני רוזן, ממייסדי אפליקציית ההיכרויות החדשנית APPdate : "שוק ההיכרויות המקוון עבר מהפכה של ממש עם מעבר המשתמשים מאתרים לאפליקציות. שחקנים ותיקים בשוק, שלא השכילו לבצע התאמות של מוצריהם לתחום המובייל איבדו נתחי שוק גדולים ואף התרסקו לחלוטין (לדוגמא חברת SPARK שבבעלותה אתר JDATE, החברה עשתה מעבר למובייל רק לאחרונה, כ-4 שנים לאחר פריצתן של אפליקציות הדייטים המובילות, ושוויה נחתך ממאות מיליוני דולרים לעשרות בודדות, ולאחרונה אף נרכשה על ידי חברה גרמנית בשווי שוק שנמוך ב-70 אחוז משווי השיא שלה).

 

וטיפ קטן מאיתנו כדי לחסוך מכם אכזבות, אם אתם מכירים באמצעים דיגיטליים, תבקשו לראות תכונה.

בהצלחה!

 

רוצים להתחתן מהר? הירשמו לאתר!