משפטים שאסור להגיד בסיום קשר

יצאתם תקופה, היה נחמד, או פחות. החלטתם לסיים את הקשר, שיננתם את הנאום היטב בראש ועכשיו צריך להסביר את ההחלטה. הכנו עבורכם מספר משפטים שאסור, פשוט אסור להגיד.

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/18 12:33 יד בשבט התשעח

משפטים שאסור להגיד בסיום קשר
לב שבור, צילום: שאטרסטוק

זה לא אתה זו אני

המשפט הזה נדוש קלישאתי ובעיקר לא נכון. אם אתם לא מעוניינים בהמשך הקשר עם הצד השני, אז זה בהחלט בגלל שמדובר בו או בה. יש סיכוי שאם היה מדובר בבחור/ה אחר/ת, לא הייתם מגיעים לרגע הזה. ובעבור מעטי המקרים שהוא כן יכול להתאים. כבדו את הצד השני ולפחות אל תשמעו קלישאתיים.

 

אני בתקופה לא טובה כרגע

אם אתם נמצאים בתקופה לא טובה, אל תכנסו לקשר מלכתחילה. עם כל הכבוד לניסיונות שלכם והמאמצים הנכבדים לעבר השגת מטרת החתונה. יש כאן מישהו בצד השני שאלו הם חייו כרגע, והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהם ואולי אפילו להיכנס ללב. את בדיקות ההיתכנות לקשר עושים לפני, לא במהלכו ולא על חשבון אדם אחר.

 

אני ממש אוהב אותך אבל אמא שלי פחות התחברה אלייך

האמת, שבמקרה הזה, לטובתכם, פשוט לטובתכם אל תשתמשו בו. אין ספק שעבור הצד השני מדובר בגאולה מהתמודדויות מורכבות בהמשך. אבל עבורכם זה יהיה אות קין לנצח. בחור או בחורה שיוצאים למטרת היכרות ומבססים את ההחלטה על דעת ההורים, כנראה קצת פספסו איזו נקודה.

 

פרידה

פרידהצילום: שאטרסטוק

 

חייב לטוס לחו"ל להתנתק קצת

מה יותר מבאס מלשמוע שהצד השני הרגיש שהקשר הזה הוא לא פחות מעול. עד כדי כך שהדבר היחיד שיכול לשקם אותו הוא טיול בארץ רחוקה וכמה שעות טובות של טיסה. גם אם אתם מרגישים שזה בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו, אל תבססו עליו את עיקר הסיבות לפרידה ונסו לתת תחושה שבכל זאת, היה ממש נחמד.

 

הנסיעות לפגישות איתך מתישות

גם אם אתם מתגוררים במקומות מרוחקים מאוד, גם אם המפגשים שלכם נקבעו שבועיים מראש, וגם אם כיליתם את את כל זמנכם בהגעה אליהם. עדיין, מדובר פה בבן אדם. מישהו שפתח את הלב כדי להכיר אתכם לעומק. וגם הוא או היא השקיעו בדיוק כמוכם בהגעה לפגישות. נכון, לגיטימי שזה יעורר מחשבות ותהיות, אבל במציאות שבה אנשים ממדינות שונות מכירים ומקימים בתים לתפארת, לא הוגן לבסס על זה את סיום הקשר.