טיפים לרווק שמעלה אבק!

אם אתה כבר שנים מחפש ועדיין לא מוצא, אם הציפיות שלך בשמיים והסטנדרטים שלך במגמת עלייה כל יומיים, הטור הזה במיוחד עבורך ואולי בזכותו תמצא בקרוב את אשתך.

חדשות כיפה אלינור רחימי 22/01/18 15:29 ו בשבט התשעח

טיפים לרווק שמעלה אבק!
בחור, צילום: שאטרסטוק

אם אתם בחורים רווקים מעל גיל 20, הטור הזה הוא בשבילכם. 
אתם בטוחים שאתם יודעים הכל על בנות המין השני? טעיתם. הנה כמה תובנות ממני שיקלו עליכם ועל הצד השני בעולם הדייטים הביצתי:

1. נכון, זכית להיות בצד שמקבל יותר הצעות ויש לו מגוון רחב של תמונות לבחור מהן. אבל! מאחורי כל תמונה עומדת בחורה, יכול להיות שבגלל שברגע הראשון בחרת להסתכל על זה שתנוך אחד שלה גדול יותר והיא כנראה לא תוכל לדגמן עגילי פנינה למגנוליה הפסדת את האישה שיכולה לעשות אותך מאושר. לכן, כדאי לשמוע פרטים אישיים ולא רק טכניים לפני שמסרבים...

2. הסתכל במראה, פגשת שם את שיבל כרמי מנסור? כנראה שלא. נסה להכיל את העובדה המצערת הזו וכך תוכל לבחון בצורה אובייקטיבית יותר את הבחורה שלפניך. ייתכן מאוד שאם תתן לה הזדמנות היא תחשוב שאתה נראה פי כמה יותר טוב משיבל ואפילו רהוט יותר.

3. אם אתה לא עולה חדש או לחילופין דיסלקט, אין שום סיבה לכתוב פעלים בגוף ראשון עתיד ב'י או להתפרע בשגיאות כתיב. זה מוריד, מאוד. יותר מאשר אם היית נראה כמו זאב רווח בצ'רלי וחצי.

4. אלא אם עברת את גיל שנתיים, הקטעים של לשחק אותה קשה להשגה וכדו' כבר לא רלוונטים.

5. אל תירתע מנשים חזקות, הן מניעות את העולם.

6. בניגוד למשחקי כבוד מטופשים, לג'נטלמניות תמיד יהיה מקום בעולם, כבד את הבחורה שאתה יוצא איתה ואם החלטת שאתה באמת רוצה קשר אמיתי, אל תצא עם בחורות נוספות במקביל.

7. מחמאות! אין שום דבר לא צנוע בלציין את הדברים הטובים שבבחורה שמולך. זה בחינם, פנקו ותראו ישועות.