קמחא דפסחא לאברכים נזקקים מהציונות הדתית

קרן 'אחד לאחד' מרחיבה את פעילותה, ולראשונה תממן ארוחות חג למאות אברכים בני הציונות הדתית המתקשים לעמוד כלכלית בהכנות לחג

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/18 13:29 יא בניסן התשעח

קמחא דפסחא לאברכים נזקקים מהציונות הדתית
קרן 'אחד לאחד', צילום: יחצ

קרן 'אחד לאחד' מיסודה של הרב יצחק נריה אשר מפעילה את מיזם 'מאה האברכים המצטיינים' בו היא תומכת במאה אברכים מצטיינים מלמעלה מ-40 ישיבות של הציונות הדתית ברחבי הארץ כאשר היא מעניקה להם מלגת הצטיינות בסך 3000 שקלים במשך 5 שנים ברציפות. מרחיבה את פעילותה לקראת חג הפסח ומעניקה מלגות 'קמחא דפיסחא' חד פעמיות לאברכים נזקקים אשר לומדים באחת מישיבות הציונות הדתית ברחבי הארץ וזקוקים לעזרה כלכלית על מנת לקיים את החג כהלכתו ובכבוד.

קרן

קרן 'אחד לאחד'צילום: יחצ

"אנו עדים לאברכים ועמלי תורה בציונות הדתית שמתקשים מאוד לעמוד בהכנות לקראת החג ואנו נעשה כל שביכולתו על מנת לעזור להם לקיים את ליל הסדר בצורה מכובדת".

הקרן שמה לעצמה למטרה להעניק עזרה לכלל האברכים הנזקקים לעזרה כלכלית בכדי לקיים את החג כמו שצריך ולשם כך פתחה בקמפיין גיוס תרומות באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות בו היא מבקשת מהציבור להירתם ולתרום 'קמחא דפיסחא' לטובת עמלי תורה נזקקים, כאשר 100% מהתרומות יעברו ישירות אל האברכים הנזקקים לכך.

הרב יצחק נריה

הרב יצחק נריהצילום: יחצ

קרן "אחד לאחד" הוקמה לפני מספר שנים על ידי הרב יצחק נריה נכדו של הרב משה צבי נריה הנחשב 'כאבי הכיפות הסרוגות'. הקרן הוקמה על מנת לסייע לעמלי תורה במוסדות תורניים לאומיים ברחבי הארץ ולתמוך במשפחות נזקקות מהציבור הדתי לאומי.  הקרן הינה כתובת ואוזן קשבת לצרכי הציבור הדתי לאומי ומצוקותיו תוך דגש על תמיכה בבניין התורה ולומדיה. הקרן פועלת בשקיפות מלאה והינה מיזם ללא מטרות רווח. 100% מכספי התרומות עובר לאברכים ולמשפחות הנזקקות.

לתרומת 'קמחא דפסחא' לקרן אחד לאחד הקליקו >>