מנהיג ש"ס לתלמידי ההסדר: "אשריכם, הקב״ה שמח בכם"

בסיומו של יום עיון בירושלים זכו תלמידי ישיבת חדרה למפגש מרגש ומיוחד בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה. ״הרגשנו את השכינה בתוך הבית. חשנו את האהבה והחום שמרן הרעיף עלינו", סיפרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/17 16:30 ג בטבת התשעח

מנהיג ש"ס לתלמידי ההסדר: "אשריכם, הקב״ה שמח בכם"
תלמידי ישיבת חדרה בביתו של הרב שלום כהן, צילום: יעקב כהן

עשרות תלמידי ישיבת ההסדר מחדרה ניצלו אתמול (ד') את יום "זאת חנוכה" לטובת יום עיון בירושלים, במסגרתו עברו השתלמות בישיבת הכותל וערכו סיור מקיף בעיר העתיקה. את סיומו של היום עשו התלמידים במחיצתו של גדול הדור, נשיא מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן. קרוב למאה בחורים הצטופפו בסלון הקטן ברחוב היהודים והאזינו בשקיקה לדברי תורה וחיזוק המנהיג הרוחני של ש"ס. 

במשך דקות ארוכות הרחיב הרב כהן במעלת וחשיבות לימוד התורה, ואמר: ״אשריכם שזכיתם לשבת ולעסוק בתורה. הקדוש ברוך הוא שמח בכם. זה הדבר הרצוי והאהוב ביותר לפני קודשא בריך הוא".

בסיום דבריו בירך הרב את התלמידים, ואמר: "שתזכו להקים בתים לתפארת עם ישראל כפי רצונו יתברך ולהרבות בנים לקב״ה". מיד בסיום הדברים עברו בזה אחר זה עשרות הבחורים כדי לקבל ברכה אישית מהרב.  

התלמידים, שיצאו נפעמים מהמפגש פנים אל פנים עם אחד מגדולי הדור, לא הצליחו להסתיר את הרגשות: "הרגשנו את השכינה בתוך הבית. חשנו את האהבה והחום שמרן הרעיף עלינו וזה נותן לנו את הכח הלאה", אמרו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן