שליחו של טראמפ למזה"ת: "עזה ואזרחיה ראויים ליותר מחמאס"

ג'ייסון גרינבלט סייר באזור עוטף עזה ואמר כי "חמאס מבזבז משאבים על מנהרות וטילים כדי לתקוף את ישראל, במקום לסייע לאזרחי עזה". האלוף מרדכי הוסיף כי "המצב הקשה ברצועת עזה הוא תוצאה של המדיניות שמוביל ארגון הטרור חמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/18 22:19 יב בשבט התשעח

שליחו של טראמפ למזה"ת: "עזה ואזרחיה ראויים ליותר מחמאס"
גרינבלט ומפקד אוגדת עזה, צילום: מחשבון הטוויטר של גרינבלט

השליח האמריקני למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, ביקר היום (ראשון) באזור עוטף עזה ומתח ביקורת על ארגון הטרור חמאס.

"חמאס מבזבז משאבים על מנהרות וטילים כדי לתקוף את ישראל, במקום לסייע לאזרחי עזה על ידי קידום צעדים הומניטריים וכלכליים", כתב גרינבלט בחשבון הטוויטר שלו לאחר סיור שערכו לו קציני צה"ל באזור.

עוד הוא אמר כי "חמאס מעודד רטוריקה של שנאה ויוצר מעגל חוזר ונשנה של אלימות שאינו מגיע לסיומו. עזה ואזרחיה ראויים ליותר".

מי שליווה את שליחו של טראמפ לאזור היו מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב פולי מרדכי ומפקד אוגדת עזה תא"ל יהודה פוקס.

השניים סקרו בפני גרינבלט חלק מהמנהרות שנחשפו לאחרונה על ידי צה"ל בגבול רצועת עזה. האלוף מרדכי תיאר את המציאות בעזה ואמר כי "המצב הקשה ברצועת עזה הוא תוצאה של המדיניות שמוביל ארגון הטרור חמאס, שבמקום להשקיע באוכלוסיה, משקיע במנהרות המוות ובייצור אמצעי לחימה".

לדבריו, "זוהי תוצאה של מדיניות הרשות הפלסטינית שאינה משקיעה דיו ברצועה ומטילה סנקציות על התושבים בה. אני מקווה שהקהילה הבינלאומית והפלסטינים מבינים זאת", דברי מתאם פעולות הממשלה בשטחים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן