קצב לנשיא המדינה: הענק לי חנינה כמו לאולמרט

הנשיא לשעבר מבקש מריבלין שיחון אותו ובכך יסיר את ההגבלות שמלוות אותו מאז השתחרר לפני כשמונה חודשים. "אנו סבורים כי יש לשים קץ לסבל ולייסורים הנמשכים יום יום במשך 11 שנים תמימות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/08/17 07:31 טז באב התשעז

קצב לנשיא המדינה: הענק לי חנינה כמו לאולמרט
קצב יוצא מהכלא, צילום: פלאש 90. אלוני מור

רוצה כמו אולמרט: נשיא המדינה לשעבר משה קצב, הגיש בימים ההאחרונים פניה לנשי המדינה וביקש שיחון אותו מההגבלות השחרור שמלווים אותו מאז יצא מהכלא לפני כשמונה חודשים.

קצב, שהורשע בעבירון מין וריצה חמש שנות מאסר, השתחרר בדצמבר 2016 כשלצד השחרור המוקדם הושתו עליו מספר הגבלות כמו האיסורים לצאת מהבית בשעות הלילה, להתראיין לכלי התקשורת, לעבוד בעבודה בה תהיה לו מרות על נשים ועוד. בנוסף לכך הוא חוייב להשתתף בטיפול לעברייני מין.

במכתב ששלח פרקליטו של הנשיא לשעבר לנשיא המכהן ריבלין, התייס עו"ד ציון אמיר למהירות שבה חן ריבלין את אולמרט והסיר ממנו את הגבלותיו. 

"ההחלטה (לחון את אולמרט)", נכתב בפניה, "התקבלה על בסיס הסבל הרב שעבר והנפילה מרום מעמדו לבירא עמיקתא. קצב ריצה 5 שנים בכלא, תקופה המצדיקה שיקולי חמלה ורחמים ביתר שאת. התנהגותו בכלא הוגדרה מופתית ומאז ששוחרר נתון קצב בהגבלות קשות. אנו סבורים כי יש לשים קץ לסבל ולייסורים הנמשכים יום יום במשך 11 שנים תמימות".

מלשכתו של הנשיא ריבלין טרם הגיבו לפניה