נתניהו לבנט: בחודש הקרוב מגרון תאושר

שר החינוך דרש מראש הממשלה להתחייב על מועדי אישורי תכניות הבנייה של היישוב שפונה לפני 5 שנים ושל תכניות נוספות ביהודה ושומרון. בתגובה נאמר לו על ידי נתניהו כי הדבר יתבצע במהלך ספטמבר

חדשות כיפה משה ויסטוך 03/09/17 15:23 יב באלול התשעז

נתניהו לבנט: בחודש הקרוב מגרון תאושר
מבקש מראש הממשלה להחיל ריבונות. בנט ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב כי במהלך החודש הקרוב יתקבלו אישורי הבניה למגרון, כך הוא הבטיח לשר החינוך בנט בישיבת ראשי הקואליציה שנערכה היום (ראשון) לאחר ישיבת הממשלה. 

במהלך הישיבה דרש יו"ר הבית היהודי מראש הממשלה שיתחייב על מועד אישורי תכניות הבנייה למגרון וליישובים נוספים ביהודה ושומרון. נתניהו השיב לו בתגובה כי זה יתבצע במהלך חודש ספטמבר. 

בנט ביקש מראש הממשלה שיפתור במיוחד את בעיית מגרון, שמזה 5 שנים שהם מחכים לפתרון קבע בעניינם. הוא ציין את ההפגנה שתושביה ערכו הבוקר מול לשכתו של נתניהו וביקש כי תכנית הבנייה שלהם תאושר כבר במועצת התכנון העליונה הקרובה.

השרה שקד בהפגנה

השרה שקד בהפגנהצילום: מטה המאבק מגרון

מוקדם יותר הגיעה שרת המשפטים איילת שקד, גם היא מהבית היהודי, למפגינים ממגרון ואמרה להם בין היתר כי כל הבעיות המשפטיות נפתרו וכעת כל שנותר זה שמועצת התכנון תאשר את התב"ע.

שקד גם התחייבה שהיא וחביריה למפלגה יעשו "הכל שזה יעלה. הבטחות צריך לקיים. אני סומכת ובטוחה שראש הממשלה יעמוד במילתו. לפי הבנתי, הישיבה תהיה לקראת סוף ספטמבר ומגרון תהיה חלק ממנה. אין שום תירוץ, כי באמת כל הבעיות נפטרו. אני לא רואה שום סיבה,שהתב"ע לא תאושר. אנחנו נעשה בכל כדי שזה יקרה".