נתניהו: "חינכנו לכבד כל אישה, זאת הייתה הלצה"

ראש הממשלה התייחס לדברי בנו כלפי נשים, ואמר: "הוא עשה את זה תחת השפעת אלכוהול והתנצל". בנוגע לפרסום הקלטת אמר: "ראוי שחדשות 2 יודיעו אם אכן רכשו וכמה שילמו עבור הקלטת הסתר הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/18 13:33 כב בטבת התשעח

נתניהו: "חינכנו לכבד כל אישה, זאת הייתה הלצה"
בנימין נתניהו, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

"חינכו את ילדינו לכבד כל אדם וכל אישה", כך אמר היום (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסות לדברים שאמר בנו יאיר בהקלטה ששודרה אמש בחדשות 2.

בסיומה של ארוחת צהריים משותפת משותפת בירושלים עם שגרירי מדינות נאט"ו בישראל, הוסיף נתניהו: "בני יאיר כינה אתמול את דבריו בצדק 'דברי הבל'. הוא עשה את זה תחת השפעת אלכוהול והתנצל על כך. הוא אמר שאלה לא הערכים שעליהם הוא התחנך בבית. רעייתי ואני חינכנו את הילדים שלנו לכבד כל אדם באשר הוא ולכבד כל אישה באשר היא.

"זאת הסיבה שאני מתנגד בתקיפות להדרת נשים ופועל בהרבה דרכים בהעצמת נשים - במדע, בחיל האוויר. אלה הערכים שאנחנו מאמינים בהם ומחנכים את הילדים שלנו ואלו הערכים שצריכים לחנך את כל ילדי ישראל".

ראש הממשלה התייחס גם לאמירה של יאיר לבנו של טייקון הגז קובי מימון, מבעלי מאגר "תמר", לפיו נתניהו "סידר" לו 20 מיליארד דולר, ואמר: "אין לי שום קשר עם קובי מימון. פגשתי אותו בערך לפניי עשר שנים ואני לא מכיר את הקשר של יאיר. הוא אמר את זה תחת השפעת אלכוהול בהלצה יחד עם חבר, הסתלבט על חבר".

לדבריו, מתווה הגז דווקא לא היטיב עם מימון, ש"נאלץ לשלם מס ולאבד מההכנסות שלו לטובת קופת המדינה. כל מי שמצוי בעובדות של עסקי הגז יודע בדיוק את מה שאני אומר ואת אמיתות הדברים ולכן הטענה שהיטבתי עם קובי מימון היא אבסורדית מלכתחילה".

בעניין פרסום הקלטת אמר נתניהו:"מה שאני יודע, שהנהג במשרד ראש הממשלה הקליט בסתר אנשים מאובטחים, הלך וניסה למכור את ההקלטה הזאת, לפי הבנתי לפחות לשני גורמים מרכזיים בתקשורת, תמורת עשרות אלפי דולרים והם סירבו. אני חושב שזכות הציבור לדעת. ראוי שחדשות 2 יודיעו אם אכן רכשו וכמה שילמו עבור הקלטת הסתר הזאת".