נתניהו: "החלטתי לבטל את ההסכם"

ראש הממשלה הודיע בפתח פגישתו עם תושבי דרום תל אביב על ביטול המתווה שגובש עם האו"ם בנושא המסתננים, "מעת לעת מתקבלת החלטה שיש צורך לשקול אותה מחדש"

חדשות כיפה משה ויסטוך 03/04/18 13:31 יח בניסן התשעח

נתניהו: "החלטתי לבטל את ההסכם"
רוה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90 מארק ישראל סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שלישי), בפתח פגישתו עם נציגי דרום תל אביב, כי החליט לבטל את ההסכם שגיבש עם האו"ם בנושא המסתננים.

"מדי שנה אני מקבל אלפי החלטות שמיטיבות עם מדינת ישראל ועם אזרחי ישראל. מעת לעת מתקבלת החלטה שיש צורך לשקול אותה מחדש", אמר לתושבים. 

לדבריו, "ביממה האחרונה קיימתי התייעצויות רבות עם שר הפנים אריה דרעי, עם גורמי מקצוע ועם נציגים של תושבי דרום תל אביב. שמעתי בקשב רב הערות רבות על ההסכם. בעקבות זאת, ולאחר שערכתי מאזן מחודש של היתרונות והחסרונות, החלטתי לבטל את ההסכם". 

נתניהו הוסיף כי ישראל בראשותו תמשיך לחפש פתרונות שיפתרו את בעיית המסתננים, "למרות המגבלות המשפטיות והקשיים הבינלאומיים שהולכים ונערמים, אנחנו נמשיך לפעול בנחישות למצות את כל האפשרויות העומדות לרשותנו להוצאת המסתננים. במקביל נמשיך לחפש פתרונות נוספים. ההחלטה על הקמת המנהלת לשיקום דרום תל אביב תישאר בתוקף. המנהלת תתחיל את פעולתה בזמן הקרוב, בשיתוף נציגי השכונות בדרום תל אביב".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן