נתניהו: "ארדואן מבין היטב בטרור ובטבח, שלא יטיף מוסר"

ראש הממשלה תקף את נשיא טורקיה, בעקבות האשמתו את ישראל ב"רצח עם" על רקע העימותים הקשים בגבול עזה. "הוא בין התומכים הגדולים של חמאס", הוסיף נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/18 14:15 א בסיון התשעח

נתניהו: "ארדואן מבין היטב בטרור ובטבח, שלא יטיף מוסר"
נתניהו, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

"ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח", כך אמר היום (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה להאשמות מצדו של נשיא טורקיה כלפי ישראל, על רקע העימותים הקשים בגבול עזה. "אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר", הוסיף נתניהו.

מוקדם יותר המשיך ארדואן לתקוף את ארה"ב וישראל, ולהאשים אותן בהבערת השטח עם העברת השגרירות האמריקנית לירושלים. "מי שאחראי לשפיכות הדמים הם נתניהו וטראמפ", אמר.

אתמול הודיע נשיא טורקיה כי יחזיר לארצו את השגרירים בישראל וארה"ב, וכינה את הירי לעבר המפגינים ברצועה "הטבח בעזה". לדבריו, "אני מקלל את האסון ההומניטרי הזה. זה ממש רצח עם. לא משנה מאיזה צד זה מגיע, מצד ארה"ב או מצד ישראל. אני מצטער, אבל אני מקלל גם את אלה ששותקים מול האירועים. ישראל היא מדינת טרור, והצעדים שהיא נוקטת בהם עכשיו מוכיחה שהיא מדינת טרור".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן