מיכל סלומון ל'כיפה': "קשה לי שלא לחשוב על הדמיון למשפחתי"

אלמנתו של אלעד הי"ד, שנרצח יחד עם אביו ואחותו בפיגוע בנווה צוף, סיפרה על תחושותיה בעקבות הפיגוע סמוך בחוות גלעד. "הייתי בטוחה שיעשו הכל כדי למנוע את הרצח הבא. נכשלנו", הוסיפה

חדשות כיפה דויד ליבנה 10/01/18 09:04 כג בטבת התשעח

מיכל סלומון ל'כיפה': "קשה לי שלא לחשוב על הדמיון למשפחתי"
מיכל ואלעד סולומון, צילום: באדיבות המשפחה

הפיגוע שהתרחש אמש (ג') בחוות גלעד החזיר את מיכל סלומון חצי שנה אחורה, לאותו ערב קטלני שבו איבדה את בעלה אלעד הי"ד, שנרצח בפיגוע הקטלני בנווה צוף יחד עם אביו ואחותו. כעת, ביום שאחרי הפיגוע בשומרון, היא סיפרה ל'כיפה' על תחושותיה ועל הדמיון למקרה הנורא שפקד את משפחתה. 

"הזדעזעתי לשמוע אתמול על הפיגוע הנורא בו נהרג הרב רזיאל שבח הי"ד, שהשאיר אחריו אלמנה ושישה יתומים. קשה לי שלא לחשוב על הדמיון למשפחתי - האלמנה שתאלץ להתחיל חיים חדשים, בלעדיו, עם כל הקושי, והיתומים שחלקם לא יזכרו את אבא", אמרה.

"לאחר הרצח המזעזע בו איבד את חייו בעלי אלעד, יחד עם אביו ואחותו, הייתי בטוחה שיעשו הכל כדי למנוע את הרצח הבא. נכשלנו. חובה על כולנו לעשות כל שביכולתנו כדי להחזיר את ההרתעה ולמנוע את הרצח הבא", הוסיפה.

יעל עם רזיאל הי

הרב רזיאל שבח הי"ד עם משפחתו                                                                                             צילום: באדיבות המשפחה

הרב רזיאל שבח הי"ד, בן 35 ואב לשישה ילדים, נרצח אמש ביריות מרכב חולף בציר 60, סמוך לחוות גלעד. שבח היה מתנדב במחלקת הרפואה של המועצה האזורית שומרון, רב ומוהל, ודמות בולטת בחווה. הוא היה מעביר שיעורים לילדים ביישוב, כונן במד"א והתגורר בחוות גלעד מזה כעשר שנים.

אלמנתו יעל החליטה לקבור אותו בחווה, לא הרחק ממקום הרצח. "החלטנו יחד עם המשפחה לקבור את רזיאל, בעלי היקר והאהוב ד' יקום דמו, ביישוב חוות גלעד במקום בו פעל", אמרה הבוקר. היא הוסיפה כי "רזיאל ביקש שאם יקרה לו משהו הוא ייקבר בחוות גלעד".

לדבריה, "אנחנו נקבור אותו ביישוב שהוא כל כך אהב ופעל בו. אני קוראת ומבקשת מכל עם ישראל להגיע ללוות את רזיאל היקר בחוות גלעד שבשומרון. זו בקשתי".