מזל טוב: אתר חדש לרבנות הצבאית

במסגרת האתר יוכלו הגולשים לקרוא דברי תורה, לעיין בפקודת השירות המשותף, להתעדכן משולחנו של הרבצ"ר ולהשתמש בקו החם. רמ"ט הרבנות: "צעד נוסף בהטמעת הידע הרב שנצבר ברבנות הצבאית ושיתופו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/02/18 12:46 טז בשבט התשעח

מזל טוב: אתר חדש לרבנות הצבאית
אתר הרבנות הצבאית, צילום: דובר צה"ל

אתר הרבנות הצבאית עלה הבוקר (חמישי) לאוויר ויהווה חלק מאתר צה"ל. בין הנושאים שעלו בו, פקודות בנושאי דת, תפילות מיוחדות לחיילים, נושאי כשרות ועוד.

הגולשים באתר יוכלו לקרוא על נושאים מתחומי עיסוקה של הרבנות הצבאית כמו כשרות, קדושת המחנה, פקודת השירות המשותף, מענה לחיילות דתיות וכדומה. כמו כן, יוכלו המתעניינים לקרוא גם דברי תורה.

אופציה נוספת שנפתחה באמצעות הפלטפורמה החדשה, היא "הקו הפתוח", מספר שאליו יוכלו להתקשר חיילים כדי לברר סוגיות הלכתיות בכל שעות היממה. בנוסף פורסם גם מספר של קצינה שתתן מענה לשאלות ובעיות של חיילות דתיות. בצה"ל ציינו כי באתר גם יהיו עדכונים משולחנו של הרבצ"ר, תא"ל הרב אייל קרים.

אתר חדש לרבנות הצבאית

אתר חדש לרבנות הצבאיתצילום: דובר צה"ל

"עליית האתר לאוויר מהווה צעד משמעותי נוסף בהנגשת הרבנות הצבאית", אמר ראש-מטה הרבנות אלוף-משנה צחי דותן, "כמי שדוגלים בחיבור שמים וארץ ומתן מענה הלכתי מתאים למציאות המשתנה, אנו רואים חשיבות רבה בעליית האתר".

לדבריו, "היכולת של חיילי צה"ל ומפקדיו לגשת לתמצית המידע הרלוונטי ולקבל מענה לשאלות שמעסיקות אותם, ישירות ממכשיר הפלאפון שלהם, מהווה צעד נוסף בהטמעת הידע הרב שנצבר ברבנות הצבאית ושיתופו. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר".

לפני מספר שבועות פורסם כי צה"ל סירב להפיץ יישומון שבנתה הרבנות הצבאית. מדובר צה"ל נמסר אז בתגובה כי "האפליקציה פותחה לא בערוץ שבו מפותחות אפליקציות בצה"ל ולכן לא עלתה לאוויר. בימים אלה נבחן מענה במסגרת מנגנון פיתוח האתרים הצה"לי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן