מועמד לראשות העיר: לסגור את ישיבת רמת גן

חבר מועצת העיר, גלעד שריר, לא אהב את התבטאויותיו של ראש ישיבת רמת גן כנגד קהילת הלהט"ב, ופרסם עצומה בדרישה משר הביטחון לפטר את הרב יהושע שפירא, "נגיש תלונה במשטרה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/03/18 16:53 כ באדר התשעח

מועמד לראשות העיר: לסגור את ישיבת רמת גן
הרב יהושע שפירא, צילום: דוד שטיין

אחרי המכינה בעלי גם ישיבת רמת גן על המוקד: חבר מועצת העיר והמועמד לראשותה, גלעד שריר, שלח לשר הביטחון עצומה ובה דרישה להפסיק את מימון הישיבה בעקבות דברי הרב יהושע שפירא נגד הלהט"בים.

"עצוב שדווקא בישיבה כל כך חשובה ומשמעותית נאמרות אמירות מהסוג הזה ולצערי אין זו הפעם הראשונה", כתב דף הפייסבוק שלו מי שמשמש כחבר יש עתיד ומועמד מטעמה לראשות העיר.

לדבריו, "לא ראוי, לא הגיוני ולא מקובל שאמירות חשוכות כאלה, יאמרו על ידי מישהו שמקבל שכר ממדינת ישראל וממשרד הביטחון". שריר אף פרסם עצומה ובה דרישה מהשר ליברמן לפטר את הרב "או לפחות להפסיק את המימון לישיבה עד אשר תחדל מלעודד פילוג, הדרה וגזענות בעם".

בכנס מפלגת האיחוד הלאומי שנערך אמש אמר הרב שפירא: "אנחנו לא הומופובים. אנחנו מאמינים ובריאים שיש חולי במדינה שהולך ומשתלט. המדינה נהיית להט"ביסטן".

שריר הוסיף להתייחס לדברים ואמר כי "כסגן אלוף לשעבר בצבא, אני מתבייש שגופים הממומנים על ידי משרד הביטחון מרשים לעצמם להשתלח בקהילות גדולות בעם במקום לעודד אחדות, כבוד הדדי, אהבת חינם וקבלת האחר כפי שצה"ל נוהג. האמירה באה בהמשך ישיר להתגברות כפייה דתית אגרסיבית בחודשים האחרונים ויש לעצור מגמה זו. אנו נוביל מהלך כלל ציבורי בעיר בימים ובשבועות הקרובים ונגיש תלונה במשטרה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן