מועלם-רפאלי: דין גוש עציון כדין עוטף עזה

יו"ר סיעת הבית היהודי הגיבה על שריפת מטעי הדובדבנים בכפר עציון, ואמרה: "טרור חקלאי שיש להתייחס לכך בהתאם". סמוטריץ': "בטוח שזה פותח את כל מהדורות החדשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/18 11:33 ט בסיון התשעח

מועלם-רפאלי: דין גוש עציון כדין עוטף עזה
מועלם-רפאלי , צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

"שריפת המטעים בגוש עציון, כמו שריפת שדות החיטה ליד עזה, היא טרור חקלאי ויש להתייחס לכך בהתאם", כך אמרה הבוקר (ד') יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם-רפאלי, בתגובה להצתת מטעי הדובדבנים בכפר עציון הלילה.

מועלם-רפאלי, תושבת גוש עציון, אמרה כי "שריפת מטעי הדובדבנים בכפר עציון הלילה היא לא פשיעה חקלאית, אלא טרור חקלאי. הפלסטינים פועלים בדרכים שנות כדי לערער את האחיזה שלנו בארץ ולפגוע באזרחי ישראל בכל דרך אפשרית.

"המניע לשריפת המטעים, כמו הצתת שדות חיטה על ידי עפיפונים שנשלחים מעזה, הוא לאומני. אם ישראל תגדיר זאת כטרור ולא כפשע , הגורמים המקצועיים והביצועיים במשרדי הממשלה - ביטחון הפנים, הביטחון והמשפטים יתייחסו לזה באותו אופן. בהתאם יוקצו לכך המשאבים הנכונים, כפי שהמדינה וזרועות הביטחון משקיעות כעת ביישובים הסמוכים לרצועת עזה".

חבר מפלגתה, בצלאל סמוטריץ', הגיב גם הוא לאירוע, וכתב בטוויטר: "בטוח שזה פותח את כל מהדורות החדשות של הבוקר ושכוחות גדולים של השב"כ ומשטרת ישראל כבר בשטח והחלו במצוד אחר המפגעים תוך שימוש בכל האמצעים. אה, התבלבלתי. מדובר בתג מחיר מהצד של אלה שזה מותר להם...".

נזקי ההצתה במטעי הדובדבנים בכפר עציון

נזקי ההצתה במטעי הדובדבנים בכפר עציוןצילום: משטרת ישראל