יו"ר הבית היהודי: "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות"

עדי המדינה וההפגנות בפתח תקווה לא מייצרות, בשלב זה ערעור של הממשלה. כשהדגש הוא על 'בשלב זה' ולפחות מהצד של הבית היהודי. השר נפתלי בנט בהודעה: "מעניקים תמיכים לממשלה לאומית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/17 15:50 יד באב התשעז

יו"ר הבית היהודי: "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות"
בנט ונתניהו בכנסת, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

יו"ר הבית היהודי מתייחס לאירועי הימים האחרונים ולחתימתו של ארי הרו, מקורבו וראש לשכתו של ראש הממשלה נתניהו כעד מדינה בפרשות בהן נחקר.

"מדינת ישראל זקוקה ליציבות ואנו מעניקים תמיכה לממשלה לאומית זו ומחויבים להמשך פעולתה", הודיע בנט בהודעה לתקשורת והוסיף:  "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות ואני מקווה שהחקירה תסתיים ללא כתב אישום. יש לי אמון מלא ברשויות אכיפת החוק וביועץ המשפטי לממשלה, ללא לחצים פוליטיים והפגנות מיותרות".  

"ממשלת ימין לאומי הכרחית לבטחון ישראל, ונמשיך להוביל דרך זאת עד לבחירות, שאנו מקווים שיהיו במועדן. הציבור שרואה בנו את ההנהגה הלאומית של ישראל מצפה לכך שננהג באחריות ובממלכתיות"

מוקדם יותר פרסם ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי הוא מעוניין בהחלפתו של נתניהו אבל בקלפי ולא בעקבות הפגנות: "אני רוצה להחליף אותו כי אני חלוק על התפיסה המדינית שלו שדוגלת בהקמת מדינת טרור ערבית בארץ ישראל, ובכל זאת אני תומך בו היום כי ראש ממשלה במדינה דמוקרטית מחליפים בקלפי ולא בהפגנות אלימות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה".

.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן