ח"כ יהודה גליק מעדכן במצבה של אשתו

ח"כ יהודה גליק שאשתו יפי התאשפזה לפני כחודש בביה"ח שערי צדק, הפיץ בוואטסאפ פניה לחברותיה של יפי ובה הוא מעדכן על מצבה ומבקש לרכוש את ספר שיריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/17 13:41 כט בתמוז התשעז

ח"כ יהודה גליק מעדכן במצבה של אשתו
יפי גליק, צילום: הדס פרוש פלאש 90

בימים האחרונים הפיץ ח"כ יהודה גליק בוואטסאפ פניה לחברותיה של אשתו יפי, בה הוא מודה על התפילות שנשאו למענה ומעדכן באשר למצבה הרפואי. הוא ציין שלא ניתן לתקשר איתה ושהיא תועבר בשבוע הבא למחלקה הסיעודית בבית החולים משגב לדך:

"לכל החברות של יפי שלום וברכה מיהודה בעלה.

מבקש להודות לכל אחת ואחת על כל התפילות שנשאתן לרפואתה. אנחנו חשים את החום האהבה והתפילות והן אלו שנותנים לנו המון כח בימים הקשים מאד האלו.

עדכון מצב: לצערנו מאז הארוע לפני חודש אנחנו לא מצליחים לתקשר עם יפי והיא מוגדרת במצב "הכרה ירודה ומינימלית".

עד עכשו היינו מאושפזים בבית חולים שערי צדק. בתחילת שבוע הבא אנו מתעתדים לעבור למחלקת "סיעודי מורכב" בבית חולים משגב לדך בירושלים. אין לדעת לכמה זמן זה בהחלט יכול להיות זמן ארוך מאד מכיוון שמלבד המוח כל המערכות האחרות של הגוף מתפקדות בבריאות".

בהמשך ההודעה, מספר גליק על ספר השירים והצילומים של יפי, אותו סיימה להכין ימים מספר לפני שאושפזה. הספר נקרא "רחמים שקופים" וגליק מסביר היכן אפשר לקנות אותו ומבקש להפיץ זאת:

"מספר ימים לפני הארוע יפי סיימה (בעזרתה של שכנתנו העורכת טליה שרלו הנפלאה) להכין ספר של שירים וצילומים שלה מהשנה האחרונה.

כעת הוצאנו את הספר לאור בתפילות לרפואתה. השם שהיא בחרה לספר "רחמים שקופים".

ניתן להזמין את הספר בהשתתפות בעלוית תמורת 50 שח כולל משלוח. (40 שח למי שרוצה לבוא לעתניאל או לבית חולים לקחת עותק)

נודה מאד למי שיכולה להפיץ את הקישור. הספר עוצמתי ברמות בלתי רגילות (אם מותר לי להיות אובייקטיבי)

שוב אלפי תודות לכולן, על התפילות על ההודעות על המילים הטובות ועל האכפתיות האינסופית. שבת שלום ובשורות טובות"

ביום שישי, 23 ביוני, התאשפזה אשתו של ח"כ גליק, יפי, במצב קשה בבית החולים שערי צדק לאחר שעברה אירוע מוחי קשה. ביום ראשון שלאחר מכן, פרסם גליק פוסט בפייסבוק הקורא לציבור להתפלל למענה.