חוטובלי לשגריר האיחוד האירופי: "הפסיקו לנטוע אשליות בפלסטינים"

סגנית שר החוץ נפגשה עם עמנואל ז'ופרה וציינה כי דברי אבו מאזן הם שקר וכי פיגועים כמו שאירע בחוות גלעד, "הרשות הפלסטינית לא רק שלא מגנה, אלא ממשיכה לתת רשת תמיכה כלכלית לאותם רוצחים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/01/18 16:23 כח בטבת התשעח

חוטובלי לשגריר האיחוד האירופי: "הפסיקו לנטוע אשליות בפלסטינים"
ז'ופרה וחוטובלי, צילום: אלרם מנדל, משרד החוץ

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי נפגשה היום (שני) עם שגריר האיחוד האירופי בישראל עמנואל ז'ופרה ושוחחה עמו על נאום אבו מאזן ופיגוע הירי שאירע בשבוע שעבר בחוות גלעד.

"על האיחוד האירופי לגנות את דברי אבו מאזן שישראל היא פרויקט קולוניאליסטי של האירופאים", היא אמרה וציינה כי "דבריו החמורים, שהם שילוב בין שקרים לגינוי הממשל האמריקאי, ראויים לביקורת קשה".

חוטובלי ציינה כי "הפלסטינים לא יכולים להמשיך למממן טרור ולבקש חיבוק ותמיכה מהאירופאים, דרך דרישות להכרה חד צדדית". עוד הוסיפה כי "האיחוד האירופי חייב לפעול בהגינות כלפי ישראל בפעולותיו באזור ולהבין שהפלסטינים הם אלה שמנציחים את הסכסוך דרך השימוש באונר"א, ובסירובם להגיע לשולחן המו"מ".

תוקף את ארה"ב. אבו מאזן

תוקף את ארה"ב. אבו מאזןצילום: פלאש 90

סגנית השר אף אמרה כי ישראל מצפה מהאיחוד האירופי "לא להמשיך לבנות אשליות בקרב הפלשתינים: ההכרה האמריקאית בירושלים היא הדבר הטבעי והנכון, ואנו מצפים ממדינות אירופה לאמץ את ההחלטה על הכרה בירושלים כבירת ישראל".

על הפיגוע שאירע בשבוע שעבר בחוות גלעד, במהלכו נרצח הרב רזיאל שבח, היא אמרה לז'ופרה כי למרות ש"אב לשישה ילדים נרצח באכזריות בפיגוע ירי על ידי פלסטינים. הרשות הפלסטינית לא רק שלא מגנה אירועי טרור מהסוג הזה אלא ממשיכה לתת רשת תמיכה כלכלית לאותם רוצחים. חלק נכבד מכספי הרשות מגיע מתרומות אירופיות, וחשוב לדרוש מהרשות להפסיק לממן מחבלים ומשפחותיהם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן