חה"כ סמוטריץ': "מי שעומדת בראש הקרן לישראל חדשה רואה במדינת ישראל מדינת רשע" 

לגינויים נגד אמירת נשיאת הקרן החדשה, טליה ששון, כי ישראל מבצעת טיהור אתני, הצטרף חה"כ בצלאל סמוטריץ': "את השם הרע שקיבלה הקרן וגרורותיה היא הרוויחה ביושר", בתגובה מסרה ששון כי "מדובר בהתבטאות קיצונית מדי שנכתבה מתוך זעזוע עמוק"   

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/17 20:54 כ באלול התשעז

חה"כ סמוטריץ': "מי שעומדת בראש הקרן לישראל חדשה רואה במדינת ישראל מדינת רשע" 
חה"כ סמוטריץ', צילום: מרים אלסטר פלאש 90

אמירתה של נשיאת הקרן החדשה לישראל, טליה ששון, כי ישראל היא מדינת רשע המבצעת טיהור אתני, ממשיכה לגרור תגובות נזעמות. בצלאל סמוטריץ', חבר הכנסת מהבית היהודי, הצטרף הערב לגורמים השונים במערכת הפוליטית, שכבר גינו את ששון ואמר: "סך הכול הגיוני שמי שעומדת בראש הקרן לישראל חדשה  רואה במדינת ישראל שלנו מדינת רשע. 

"את השם הרע שקיבלו הקרן וגרורותיה הן הרוויחו ביושר. רוב העם בישראל גאה במדינתו ובז לאמירות מבישות כאלה. יותר ויותר מאזרחי ישראל מגלים סלידה, ובצדק, מהכספים האירופאים המוזרמים דרך הקרן שנועדו לביצוע מהפיכה פוסט ציונית במדינת ישראל". 

עו"ד טליה ששון

עו"ד טליה ששון צילום: פלאש 90

אמש פרסם עמוס שוקן כתבה מתוך עיתון 'הארץ', וצירף כתבה של עמירה הס העוסקת במדיניות הישראלית כלפי בנות זוג זרות של פלסטינים וכתב: "האם ישראל מדינת רשע, או שרק מדובר בטיהור אתני שגרתי?". בתגובה לציוץ של שוקן ענתה עו"ד טליה ששון, המשמשת כנשיאת הקרן לישראל חדשה: "היא שניהם". 
 
מוקדם יותר היום, חה"כאמיר אוחנה, אמר בתגובה כי "לומר על מדינת ישראל שהיא מדינת רשע המבצעת טיהור אתני - זה חד וחלק אוטו-אנטישמי". 

גם אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה, התייחס להתבטאויותיה של ששון: "אם היה צריך הוכחה נוספת לכך שהקרן החדשה היא עוכרת ישראל אז טליה ששון שמה את החותמת הסופית!". מארגון "ישראל שלי" נמסר: "לא שאי פעם היינו צריכים הוכחה שהקרן לישראל חדשה היא גוף שפועל נגד ישראל בארץ ובעולם, אבל עכשיו זה גם כתוב. מפי נשיאת הקרן בכבודה ובעצמה". 

טליה ששון מסרה ל-360 בתגובה: "מדובר בהתבטאות קיצונית מדי שנכתבה מתוך זעזוע עמוק על כתבה קשה ששיתף עמוס שוקן".