חבר מועצת העיר רעננה: "חגי סגל טרוריסט"

שי אבן ציין בפוסט שפרסם כי הוא מתנגד לעונש מוות למחבלים, "אבל אם כבר, מיהו מחבל? ומי מהבאים היינו הורגים?". מתחת לכיתוב המתריס הופיעה בין היתר תמונתו של עורך "מקור ראשון". הפוסט עורר תגובות נזעמות

חדשות כיפה דויד ליבנה 04/01/18 14:49 יז בטבת התשעח

חבר מועצת העיר רעננה: "חגי סגל טרוריסט"
הפוסט נגד חגי סגל, צילום: צילום מסך

"אני נגד עונש מוות. אבל אם כבר עונש מוות למחבלים, מיהו מחבל? ומי מהבאים היינו הורגים?", כך כתב הבוקר (ד') שי אבן, חבר מועצת העיר רעננה מטעם מרצ בפוסט שפרסם בפייסבוק. לצד הכיתוב הוסיף אבן את תמונותיהם של יגאל עמיר, עמי פופר, רומן זדורוב ועורך "מקור ראשון" חגי סגל. אחד המגיבים לפוסט ענה לשאלתו של אבן, וכתב: "את כולם".

חיים גולדמן, חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי, זעם על הפוסט של אבן, ושיתף אותו תוך צירוף המילים "הסתה, הסתה, הסתה". אבן עצמו הגיב לשיתוף והמשיך בדבריו מעוררי המחלוקת.

הפוסט נגד חגי סגל

הפוסט נגד חגי סגלצילום: צילום מסך

"חגי סגל הוא גם טרוריסט מורשע שישב בכלא והיה חלק מהמחתרת היהודית. וכן, היום הוא עורך עיתון ותושב עופרה", כתב אבן. "שמח שהפוסט שלי מעורר דיון על שאלת עונש המוות, וחבל שאתה לא מסוגל לנהל דיון אלא עסוק בהכפשות. אני אגב, נגד עונש מוות. למחבלים, ליגאל עמיר, לחגי סגל, לרומן זדורוב", כתב.

גולדמן לא נשאר חייב וענה: "אתה בעל השפעה על ציבור רחב. הפוסט שלך הוא לא אחראי ומסוכן. ראה את תגובתו של חברך בפייס על הפוסט 'הייתי הורג את כולם'. עברת על קו אדום".

כמה מגיבים אחרים תקפו גם הם את הפוסט המתריס ואת תגובתו של אבן לשיתופו. אחד מהם כתב: "זו אשכרה הסתה פר אקסלנס. מקומך לא במועצת העיר. בושה למפלגה שלך שאחד כמוך חבר בה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן