ועידת צעירי האיחוד הלאומי: "לחבר את הנוער לעשייה הציבורית"

במהלך האירוע, שיתקיים בנתיב האבות, ייפגשו הצעירים עם נציגי המפלגה וידונו בדרכים לשילובם בפעילות הפוליטית. המשתתפים יתחלקו לצוותי עבודה שמטרתם לעסוק בסוגיות בוערות על סדר היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/18 12:48 כג בשבט התשעח

ועידת צעירי האיחוד הלאומי: "לחבר את הנוער לעשייה הציבורית"
בצלאל סמוטריץ, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

מפלגת האיחוד הלאומי תקיים הערב (ה') ועידה מיוחדת של צעירי המפלגה, שבה ידונו בסוגיות בוערות על סדר היום, ועל דרכים לשילוב הצעירים בעשייה הפוליטית. לקראת הפינוי הצפוי של בתים בנתיב האבות, החליטו הצעירים לקיים את האירוע דווקא בשכונה זו, והם צפויים לקבל החלטות לפעולות בשטח כדי למנוע את ההרס.

הועידה תתקיים במעמד יו"ר האיחוד הלאומי השר אורי אריאל, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ומזכ"ל המפלגה אופיר סופר. במהלך הוועידה ייערך פאנל מיוחד בהשתתפות ראש מכינת עצמונה הרב חיים ברוך, מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל וראש מכינת צה"לי לבנות הרבנית מיכל נגן. 

בהמשך הערב יתחלקו הצעירים לצוותי עבודה שמטרתם לעסוק בסוגיות שעל סדר היום, כמו ריבונות, שבת, דת ומדינה וסוגיית הפליטים בדרום תל אביב. 

מזכ"ל המפלגה, אופיר סופר, אמר: "אמנם הצעירים עסוקים בהתנדבות ובתנועות נוער ובסוגים שונים של פעילויות, אבל יהיה נכון שימצאו את עצמם מעורבים בסוגיות ציבוריות בהיבט הפוליטי שלהן והמטרה היא לחבר לסדר היום יחד צוות של חברי המרכז שלנו. בחרנו לעשות את זה בנתיב האבות בימים מורכבים אלו".

האחראי על פעילות השטח במפלגה, ברק קרוננפלד, אמר: "מבחינתנו הערב הוא אירוע שיא. המטרה של הערב היא לתת לצעירים במה ופלטפורמה אמיתית להיות שותפים איתנו במהלכים הציבוריים שאנחנו מובילים בכנסת ובממשלה.

"אנחנו חושבים שלנוער יש עוצמות גדולות ורצון גדול לתרום, אבל קצת חסרה הפלטפורמה הנכונה, ובשביל זה קיימת הוועידה. צוותי העבודה ייפגשו עם נציגי הציבור ויחשבו יחד איך הצעירים יכולים להשתלב בנושאים האלה ואיך אנחנו יכולים לפעול כדי למשוך את דעת הקהל לסייע במאמץ של המפלגה. חודש לפני העוול הנורא אין מקום נכון יותר מלקיים את הוועידה בנתיב האבות".