הרב סתיו: "איבדנו סנגור גדול של עם ישראל"

יו"ר ארגון 'צהר' ביכה את מותו של חברו הוותיק הרב זאב קרוב, "אחת התכונות המרכזיות שאפיינו את זאב היתה העין הטובה על מדינת ישראל, צה"ל והחברה הישראלית. בטוחני כי הוא יהיה מליץ יושר עלינו מלמעלה וימשיך להלחם על אחדות ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/01/18 11:56 א בשבט התשעח

הרב סתיו: "איבדנו סנגור גדול של עם ישראל"
יו, צילום: פלאש 90

יו"ר ארגון 'צהר' ורב העיר שהם, הרב דוד סתיו, סיפר היום (רביעי) על הרב זאב קרוב ז"ל כפי שהכיר עוד מילדות.

"את הרב זאב קרוב פגשתי לראשונה במחנה קיץ של תנועת עזרא", הוא כתב בדף הפייסבוק שלו, "ילד חסון ומרשים שהגיע מסניף תל אביב הקטן והתערה במהירות בסניף ירושלים עתיר החניכים".

לדבריו, "מאז דרכינו נפגשו פעמים רבות ואף חבשנו יחד את ספסלי בית המדרש של ישיבת מרכז הרב במשך 6 שנים".

עוד הוא ציין כי "אחת התכונות המרכזיות שאפיינו את זאב היתה העין הטובה על מדינת ישראל, צה"ל והחברה הישראלית. הוא סרב לשמוע מילה רעה על אף אחד מהם. הוא לא היה נאיבי, אך על כל דוגמא שלילית יכול היה לתת שפע דוגמאות חיוביות".

"מגדלור". הרב קרוב זצ"ל

"עין טובה". הרב קרוב זצ"לצילום: באדיבות המשפחה

בחלוף השנים, ועל אף היכרותם המוקדמת, סיפר הרב סתיו כי אירוע אחד גרם ללו לגלות צדדים נוספים באישיותו של הרב קרוב, "גיליתי אותו שוב במאבק על חיי בנו, אהרן. במהלכו, האהבה שלו לעם ישראל הוסיפה והתעצמה. כשבאתי לבקר אותו תיאר לי בהתפעלות על סגולת עמנו, על רוח ההקרבה והמסירות להירתם למען בנו".

כדוגמא לכך הוא תיאר כי "באחד הימים סיפר כיצד הרבנית קניבסקי זצ"ל, ויבדל לחיים הרב קניבסקי, התפללו לרפואת בנו והבטיחו לו חיים ארוכים. לרגע ראיתי איך עיניו בורקות. לא רק בשל הברכה שקיבל אלא משום שהרגיש איך המפגש הזה בין חלקים כל כך שונים בחברה הישראלית מקרב את פעמי הגאולה".

לסיום הדגיש יו"ר 'צהר' כי "איבדנו היום סנגור גדול של עם ישראל פה בארץ. בטוחני כי הוא יהיה מליץ יושר עלינו מלמעלה וימשיך להלחם על אחדות ישראל שם במרומים. עושה שלום במרומיו יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל".