הרב יוסף מזהיר: תקליטורי מיסיון מופצים ברחבי הארץ

ראש לשכתו של הרב הראשי לישראל גילה כי בעזרת ארגון 'יד לאחים' נתגלו חומרי מיסיון רבים שחולקו לציבור הרחב, "על פי ההלכה יש להתרחק מהאזנה או צפייה בדיסקים אלה ולהרחיקתם מהבית". 'יד לאחים: "תופעה מדאיגה זו ממשיכה בכל רחבי הארץ"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/11/17 21:32 א בכסלו התשעח

הרב יוסף מזהיר: תקליטורי מיסיון מופצים ברחבי הארץ
הרב יוסף, צילום: צילום מסך

הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, הוציא הערב (ראשון) מכתב אזהרה מיוחד מני חומרי מיסיון שהופצו לאחרונה ברחבי הארץ וקרא לציבור הרחב להישמר מפניהם.

במכתב ששיגר ראש לשכתו, הרב יצחק דניאל, הוא גילה כי ארגון 'יד לאחים' העביר לרב הראשי חומרי מיסיון שהתגלו בכמה מקומות ברחבי הארץ.

אחד התליטורים

אחד התליטוריםצילום: יד לאחים

"אל אחינו בית ישראל", נכתב, "ארגון 'יד לאחים' העביר מידע אל כבוד הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרה"ג יצחק יוסף שליט"א אודות דיסקים ותקליטורים המופצים בימים אלה ומכילים חומר מיסיונרי ודברי ארס והרס כנגד אלוקי ישראל. על פי ההלכה יש להתרחק מהאזנה או צפייה בדיסקים אלה ולהרחיקתם מהבית".

מארגון "יד לאחים" נמסר כי "המיסיון פועל ללא הפסק במדינת ישראל במטרה להמיר את דתם של עם ישראל ומפניות רבות שקיבלנו אנו רואים שתופעה מדאיגה זו ממשיכה בכל רחבי הארץ. את החומרים והמידע שקיבלנו העברנו ללשכתו של הראשון לציון הרב יוסף שמטפל היטב בנושא זה שהיה גם חשוב לאביו הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

חומר מיסיון

חומר מיסיוןצילום: יד לאחים