הצבא קורא לך, במייל

את שליחת צו המילואים המודפס לדואר, צפוי להחליף בקרוב שיגור אלקטרוני לכתובת המייל של חיילי המילואים. שר הביטחון: "יש צורך לעמוד בקשר עם חיילי המילואים גם באמצעות דוא"ל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/10/17 17:33 כו בתשרי התשעח

הצבא קורא לך, במייל
הדואר האלקטרוני הגיע יגויס למילואים, צילום: פלאש 90. משה שי

הדואר האלקטרוני יגויס למילואים. בקרוב הצווים הכתובים עם תאריכי הגיוס לא יחכו לאזרחים במדים בתאי הדואר אלא בתיבות הדואר האלקטרוני.

המהלך הוא פרי יוזמתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן שמעוניין לחייב כל איש מילואים למסור ליחידתו את כתובת המייל שלו במטרה שצו ההתייצבות יישלח לשם.

"בשים לב להתפתחויות הטכנולוגיות", כתב ליברמן בהקדמה להצעת התיקון ליו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אבי דיכטר, "יש צורך לעמוד בקשר עם חיילי המילואים גם באמצעות דוא"ל, וזאת בשים לב שכתובת הדוא"ל היא הבסיס לפעולתו של אתר המילואים המהווה כיום הפלטפורמה המרכזית ליצירת קשר בין צה"ל לאיש המילואים ולהיפך".

לדבריו, "מצב בו משרת המילואים לא נדרש ליתן את כתובת הדוא"ל שלו מקשה על דרך הפעולה דרך אתר המילואים, וזאת בייחוד בעידן הנוכחי", עוד אמר השר כי "חל גידול משמעותי באינטראקציה המקוונת של צה"ל ואכ"א עם חיילי המילואים באמצעות אתר האינטרנט, והתיקון ישקף את התקדמות הטכנולוגיה האמורה".