הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בפיגוע בהר אדר

סמ"ר סולומון גברייה ז"ל, תושב באר יעקב ולוחם משמר הגבול, הוא אחד הנרצחים בפיגוע טרור שאירע הבוקר ביישוב הר אדר. שני המאבטחים הם יוסף עותמאן, בן 25 תושב אבו גוש, ששירת בעבר במשמר הגבול, ואור אריש הי"ד, בן 25 תושב הר אדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/17 11:21 ו בתשרי התשעח

הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בפיגוע בהר אדר
סמ"ר סולומון גברייה ז״ל, צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל ומשמר הגבול, הודיעו לפני זמן קצר על מותו של סמ"ר סולומון גברייה ז"ל, לוחם משמר הגבול אשר נהרג בפיגוע טרור שאירע הבוקר ביישוב הר אדר. 

סמ"ר סולומון גברייה ז״ל, תושב באר יעקב, בן 20 (הועלה בדרגה לאחר מותו), התגייס לפני כשנה וחצי לשירות חובה במשמר הגבול. בתפקידו האחרון שימש כלוחם במרחב עוטף ירושלים של משמר הגבול. סולומון ז״ל, הותיר אחריו הורים, שתי אחיות ואח.

המאבטחים שנרצחו הם יוסף עותמאן, בן 25 תושב אבו גוש, ששירת בעבר במשמר הגבול, ואור אריש הי"ד, בן 25 תושב הר אדר. סמ''ל גברייה הי"ד יובא למנוחות בשעה 17:00 בבית העלמין בבאר יעקב.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן כתב בטוויטר כי אחד משני המאבטחים שנרצחו הוא יוסף עותמאן מאבו גוש. "שוחחתי כעת עם ראש מועצת אבו גוש עיסא ג׳אבר והבעתי את תנחומיי על הירצחו של המאבטח יוסף עותמאן. המחבל הארור ביצע את זממו הבוקר, אך דרכנו תנצח".

כאמור, בשעות הבוקר הגיע מחבל פלסטיני לשערו האחורי של היישוב הר אדר, שעה שבה נכנסו פועלים פלסטינים עם היתרי עבודה ליישוב. 

המחבל החשיד את כוח המאבטחים והלוחמים שהיו במקום, שלף אקדח והחל לירות לעבר הכוחות. כתוצאה מחילופי האש נפצע ישראלי אחד ונהרגו שני מאבטחים ולוחם מג"ב. 

עירנותם של חבריו לצוות ורכז הביטחון הביאו לנטרלו של המחבל (תושב בית סוריכ, בן 37) ולסיימו של הפיגוע. 

לגבי מועד הלוויתו תצא הודעה בנפרד. 

יהי זכרו ברוך.