הותר לפרסום: עו"ד מולכו הוא הנחקר השני בפרשת הצוללות

מולכו הנחשב למקורבו של נתניהו, משמש במשך יותר מ-20 שנה כשליחו המדיני. לטענתו, אין לו "שום חלק בעסקאות שבהן מדובר". אתמול הוא נחקר במשך שעות ארוכות, יחד עם שותפו עו"ד שמרון, במשרדי להב 433. ראש הממשלה עצמו לא חשוד בפרשה אך יאיר לפיד אמר: "אין מצב שנתניהו לא יוזמן לחקירה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/11/17 07:14 יח בחשון התשעח

הותר לפרסום: עו"ד מולכו הוא הנחקר השני בפרשת הצוללות
נחקר בפרשת הצוללות. מולכו, צילום: פלאש 90. מיכל פטל

מקורבו השני של ראש הממשלה בנימין נתניהו שנחקר בימים האחרונים בפרשת הצוללות הוא שליחו המדיני עו"ד יצחק מולכו, כך הותר הבוקר (ג') לפרסום.

במשך שעות ארוכות נחקרו אמש מולכו ושותפו למשרד עו"ד דוד שמרון במשרדי להב 433. נחקר נוסף היה עד המדינה בפרשה מיקי גנור.

מולכו הכחיש כל קשר לפרשה ואמר, לפי הדיווח ב"החדשות", כי "אין לי שום חלק בעסקאות שבהן מדובר", וכי "כל הפעולות שעשיתי במשך השנים היו רק למען המדינה".

מולכו שימש, מאז שנתניהו נכנס לתפקידו כראש ממשלה בקדנציה הראשונה בשנת 1996, כשליחו המדיני ופעל עבורו במישור זה לעתים בחשאי המקומות רבים. לפני כשבוע הוא הודיע על פרישתו מהתפקיד, פרישה שאמורה להיכנס לתוקף בחודש פברואר הקרוב.

יש לציין כי עד כה לכל אורך הפרשה והחקירות בגינה, הודגש מספר פעמים כי ראש הממשלה עצמו אינו בגדר חשוד. עובדה זו לא הפריעה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד לומר בישיבת סיעתו אתמול כי "כל הכוורת הכי קרובה של נתניהו, נגועה בפרשה הזו. העדתי בפרשה. אני יודע מה שעוד לא פורסם. אין תסריט, אין מצב, שנתניהו לא יוזמן לחקירה בפרשת הצוללות. זה לא חמגשיות. זה לא בקבוקים. זה בטחון המדינה. זה קודש הקודשים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן