הוריו של של הדר גולדין הי"ד דורשים: מנו מתאם חדש לשחרור הנעדרים

לקראת כינוס הקבינט להתמודדות עם הסכם הפיוס בין חמאס לרש"פ דורשים לאה ושמחה גולדין מהשרים למנות מתאם חדש לאחר שליאור לוטן, המתאם הקודם התפטר מתפקידו: "הסכם הפיוס פתח חלון הזדמנויות לפתרון לחזרתם של אורון שאול, הדר גולדין והאזרחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/17 13:02 כו בתשרי התשעח

הוריו של של הדר גולדין הי"ד דורשים: מנו מתאם חדש לשחרור הנעדרים
לאה גולדין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד, המוחזק בידי חמאס בעזה, ד"ר לאה גולדין ופרופ' שמחה גולדין שוחחו הבוקר (שני) עם השרים אריה דרעי ומשה כחלון לקראת לקראת ישיבת הקבינט שתתקיים בצהריים, ותעסוק בגיבוש עמדת ישראל כלפי ממשלת האחדות הפלסטינית.

ההורים דרשו משני השרים החברים בצוות המצומצם של הקבינט לטיפול בענייני שבויים ונעדרים, לפעול באופן מיידי למינוי מתאם חדש במקום ליאור לוטן שהתפטר לפני כחודשיים. ההורים הביעו בפני השרים חשש כבד כי הממשלה שוב מחמיצה הזדמנות להשיב את הבנים. בנוסף, דרשו מהשרים שהקבינט בישיבתו היום יחליט להתנות כל מחווה ישראלית כלפי הפיוס הפלסטיני בקידום השבתם של החיילים והאזרחים הביתה.

"הסכם הפיוס בין הרשות הפלסטינית לחמאס, שהושג באמצעות הקהילה הבינלאומית, פתח חלון הזדמנויות לפתרון לחזרתם של אורון שאול, הדר גולדין והאזרחים", הוסיפו ההורים.

לדבריהם, "הקבינט המדיני-בטחוני חייב להציג דרישות תקיפות וברורות בנושא החיילים והאזרחים ולהתנות כל מחווה שמבקשים הרשות או הקהילה הבינלאומית הקשורים בפיוס בקידום ומציאת פתרון לנושא ההומניטרי של החיילים והאזרחים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן