האיחוד הלאומי: "לבטל שיתוף פעולה עם מלונות שיעזבו את הרבנות"

מזכ"ל המפלגה שיגר לרבנים הראשיים מכתב בתגובה לקריאת התאחדות המלונות לנטוש את מערך הכשרות של הרבנות, "הזדעזענו לקרוא את הדברים. אנו רואים באפס סובלנות את הניסיון של בעלי המלונות להגדיל את נתח הרווחים שלהם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 22/11/17 13:57 ד בכסלו התשעח

האיחוד הלאומי: "לבטל שיתוף פעולה עם מלונות שיעזבו את הרבנות"
תוקף את בעלי המלונות. אופיר סופר, צילום: הלל מאיר ואור אלכסנברג

בהתאחדות המלונות קראו בשבוע שעבר לבעלי המלונות לנטוש את מערך הכשרות של הרבנות. באיחוד הלאומי לא ראו זאת בעין יפה ובמכתב ששיגרו לרבנים הראשיים הם תקפו את הקריאה

במכתב שכתב מזכ"ל המפלגה, אופיר סופר, לרבנים הראשיים הוא תקף את בעלי המלונות ואמר כי יש "לאגד את כלל הארגונים והגופים הממשלתיים, העירוניים, וכן עמותות וארגונים המכירים בחשיבות הצביון היהודי של המדינה, על מנת שיבטלו באופן מיידי כל שיתוף פעולה עם מלון שבכוונתו להצטרף ליוזמות ההשגחות הפרטית".

בהמשך הוא הוסיף כי "אם יימצאו מלונות שיצטרפו ליוזמה הזו, נדאג ליידע את אזרחי המדינה בדבר ונפיץ את רשימת המלונות על מנת להסיר מכשול מפני רבים".

עדכוני כשרות

עדכוני כשרותצילום: shutterstock

במכתב ששלח בשבוע שעבר יו"ר התאחדות המלונות בירושלים ומנכ"ל מלון  יהודה, ישי ברנע, הוא כתב בין היתר כי "לאורך השנים ראינו וחווינו את הנזקים ההרסניים של מונופול הכשרות, והנה בא בג"ץ והוציא את הערמונים מהאש... הנשיאה קבעה כי בית העסק לא יכול להציג תעודה חלופית לתעודת הכשרות של הרבנות".

עוד הוא כתב כי תכלית מכתבו "היא לעודד את בתי המלון לפתוח את שעריהם לתחרות בתחום הכשרות, ואין באמור להמליץ ממי לרכוש את שירות  הכשרות ובאיזו בחירה".

במכתב ששיגר מזכ"ל האיחוד הלאומי לרבנים הראשיים הוא כתב: "הזדעזענו לקרוא את דבריו של ברנע, הקורא לחבריו בעלי המלונות להכניס לשעריהם גופי כשרות פרטיים החותרים תחת הרבנות. אנו רואים באפס סובלנות את הניסיון של בעלי המלונות להגדיל את נתח הרווחים שלהם, תוך פגיעה בציבור הרחב שצורך כשרות ממלכתית ממוסדת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן