ברוך דיין האמת: רעייתו של ח"כ גליק, יפי, נפטרה

רעייתו של חבר הליכוד לקתה לפני כחצי שנה באירוע מוחי ומאז מצבה היה קשה. ח"כ גליק: "אהבת חיי החזירה נשמתה לבוראה. ברוך דיין האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/18 08:57 יד בטבת התשעח

ברוך דיין האמת: רעייתו של ח"כ גליק, יפי, נפטרה
נפטרה לילה. יפי ויהודה גליק, צילום: באדיבות המשפחה

רעייתו של ח"כ יהודה גליק מהליכוד, יפה (יפי) גליק, נפטרה הבוקר (ב'), כחצי שנה לאחר שלקתה באיורע מוחי קשה

בעלה, ח"כ גליק, כתב עם צאת ההודעה בדף הפייסבוק שלו כי "לפני דקות אחדות אהבת חיי החזירה נשמתה לבוראה. ברוך דיין האמת". פרטי ההלוויה עדיין לא ידועים והם יפורסמו בהמשך.

כחודש לאחר שגליק אושפזה, פרסם בעלה הודעה שבה עדכן על מצבה ובה גם ביקש שחברותיה והציבור כולו יתפללו למענה.

"לכל החברות של יפי שלום וברכה מיהודה בעלה", הוא כתב, "מבקש להודות לכל אחת ואחת על כל התפילות שנשאתן לרפואתה. אנחנו חשים את החום האהבה והתפילות והן אלו שנותנים לנו המון כח בימים הקשים מאד האלו.

"עדכון מצב: לצערנו מאז הארוע לפני חודש אנחנו לא מצליחים לתקשר עם יפי והיא מוגדרת במצב "הכרה ירודה ומינימלית".

עד עכשיו היינו מאושפזים בבית חולים שערי צדק. בתחילת שבוע הבא אנו מתעתדים לעבור למחלקת "סיעודי מורכב" בבית חולים משגב לדך בירושלים. אין לדעת לכמה זמן זה בהחלט יכול להיות זמן ארוך מאד מכיוון שמלבד המוח כל המערכות האחרות של הגוף מתפקדות בבריאות".

ביקרו יחד בהר הבית. יפי ז"ל ויהודה גליק

ביקרו יחד בהר הבית. יפי ז"ל ויהודה גליקצילום: באדיבות המשפחה

בהמשך ההודעה, סיפר גליק על ספר השירים והצילומים של יפי, אותו סיימה להכין ימים מספר לפני שאושפזה. הספר נקרא "רחמים שקופים" וגליק מסביר היכן אפשר לקנות אותו ומבקש להפיץ זאת:
"מספר ימים לפני הארוע יפי סיימה (בעזרתה של שכנתנו העורכת טליה שרלו הנפלאה) להכין ספר של שירים וצילומים שלה מהשנה האחרונה".

ביום שישי, 23 ביוני, התאשפזה אשתו של ח"כ גליק, יפי, במצב קשה בבית החולים שערי צדק לאחר שעברה אירוע מוחי קשה. ביום ראשון שלאחר מכן, פרסם גליק פוסט בפייסבוק הקורא לציבור להתפלל למענה.

בתגובה לפטירתה של יפי גליק אומרת יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מעולם רפאלי: "כאב גדול בליבי על אובדנה של חברתי יפי , אישה אשר רוח בה שהיתה השראה לבחירה בחיים פעם אחר פעם. הכרתי את יפי שנים רבות . אישה מלאת אנרגיות , רואה תמיד את הטוב בכל דבר , חוט של חן משוך על פניה וטוב לב עם עשיית חסד בלתי פוסקת . יפי באה מבית שפועם בעשייה  תורנית וערכית למען עם ישראל. החיבור עם יהודה גליק היה כל כך טבעי , פשוט זוג מקסים. 
יהודה חברי היקר , הילדים, הנכדים והמשפחה המורחבת , מן השמים תנוחמו. בזיכרונות הנפלאים ובעשיה המשמעותית של כל אחד ואחת מכם תמצאו נחמה."

ההלוויה תתקיים היום, יום שני י"ד טבת, בשעה 15:30
בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות 
יושבים שבעה בבית המשפחה בישוב עתניאל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן