בניסיון למנוע את ההפגנה: הרב סדן ייפגש עם יו"ר נעמת

מוסדות בני דוד יזמו את הפגישה, לאחר שנודע על כוונת נציגות ארגון הנשים לקיים מחאה נגד המכינה. "אין ספק שבפגישה אמיתית נטולת מניפולציות תקשורתיות, יתברר לכולם כי המסר של בני דוד מכבד ומעצים את האישה"

חדשות כיפה דויד ליבנה 13/03/18 15:59 כו באדר התשעח

בניסיון למנוע את ההפגנה: הרב סדן ייפגש עם יו"ר נעמת
הרב אלי סדן, צילום: תקשורת ודוברות דינה אברמסון 

ראש מכינת בני דוד בעלי, הרב אלי סדן, ייפגש עם יו"ר נעמת, גליה וולוך, על רקע הכוונה לקיים מחאה נגדו, כך סוכם לפני זמן קצר בשיחה טלפונית בין בני דוד ובין ארגון הנשים.

מוסדות בני דוד יזמו את הפגישה לאחר שנודע על כוונת נציגות נעמת לקיים מחאה נגד המכינה. מבני דוד נמסר כי "אין ספק שבפגישה אמיתית, כנה וישירה ללא מצלמות ונטולת מניפולציות תקשורתיות, יתברר לכולם כי המסר של בני דוד מכבד ומעצים את האישה".

מוקדם יותר התייחסו במכינה לכתבה ששודרה אמש בערוץ עשר, שבה נראה הרב סדן תוקף את הפמיניזם, במילים שחוללו סערה. במכינה פרסמו חלקים נוספים של השיעור שממנו צוטט הרב סדן, בניסיון להציג את דבריו כחלק מתמונה מורכבת יותר.

"בואו תשפטו בעצמכם מה הרב אלי סדן חושב על פמיניזים", נכתב בכותרת הסרטון שבו צולם ראש המכינה, שבו הוא נראה אומר דברים בזכות הפמיניזם באותו סרטון שקטעים ממנו פורסמו אתמול.

"אני בעד פמיניזם", אמר הרב סדן בשיעור שהועבר במכינה לפני כארבע שנים, "במובן של הגנה על נשים שהבעלים והחברה מתנהגים איתן או שלא כדין. אנחנו מתקוממים על כל עוול שנעשה ואנחנו מצווים לאהוב כל אישה ולעזור לה".