בנט: נתמוך בכל פתרון לעקיפת בג"ץ

שר החינוך התייחס לדיון סביב קידום החקיקה שתאפשר לממשלה לעקוף את בית המשפט, והביע את נכונותו לתמוך בכל נוסח שיביא פתרון. על המצב בצפון אמר: "הגבול שלנו הוא לא מגרש המשחקים של בשאר אל אסד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/18 08:54 ל בניסן התשעח

בנט: נתמוך בכל פתרון לעקיפת בג"ץ
בנט, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר העימות בקואליציה בשבוע שעבר סביב קידום חקיקה שתעקוף את בג"ץ, התייחס הבוקר (א') שר החינוך נפתלי בנט לנושא, ואמר כי מפלגת הבית היהודי תתמוך בכל פתרון שיוצע.

בריאיון לכאן רשת ב' אמר בנט: "יש את הפסקה הנקודתית לחוק המסתננים - בה כחלון תומך. בקצה השני יש את הצעת החוק של ח"כ מוטי יוגב, המודל הבריטי שהוא הרדיקלי ביותר - שבו ראש הממשלה תומך. באמצע יש את הגרסה הרחבה. אנחנו נתמוך בכל נוסח שיביא פתרון".

בנט התייחס גם למתיחות בצפון בעקבות התקיפה האמריקאית בסוריה, ואמר: "אנחנו ערוכים לכל התרחישים, ישראל שומרת על חופש פעולה בגבולותיה, לא נתפשר על פחות מזה ולא נאפשר התפשטות של איראן בסוריה. הגבול הצפוני שלנו הוא לא מגרש המשחקים של בשאר אל אסד".

השר יריב לוין התייחס גם הוא למאמצים להעברת החוק לעקיפת בג"ץ, ואמר: "אנחנו לא רוצים בחירות. אבל נקלענו לבעיה קשה שלא בטובתנו אלא בגלל הפסיקות של בית המשפט. את הבעיה הזאת אנחנו חייבים לפתור".