בנט לא שולל כהונת ח"כ הומו בבית היהודי: "לא קבענו מגבלות לחברי כנסת"

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי התייחס לסערת ח"כ גואטה, שהתפטר על רקע השתתפותו בחתונה להט"בית, ואמר כי הוא לא היה פועל כמו השר דרעי , "אני אישית מעריך שלא הייתי עושה דבר כזה אבל כל אחד ותפיסותיו שלו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/09/17 10:16 כו באלול התשעז

בנט לא שולל כהונת ח"כ הומו בבית היהודי: "לא קבענו מגבלות לחברי כנסת"
שר החינוך נפתלי בנט, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי אמר הבוקר (ראשון) כי הוא לא פוסל כהונת ח"כ הומו במפלגתו וכי לא היה פועל כמו השר דרעי בסערת ח"כ גואטה מש"ס. 

בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל, ענה בנט על השאלה האם יאפשר להומו להתמודד ברשימת הבית היהודי ואמר: "מבחינתי אנחנו לא קבענו מגבלות לחברי כנסת ואנחנו עושים כל הזמן חושבים ושינויים במהלך הזה".

שר החינוך התייס במרומז גם לסערה שהצית לפני מספר שבועות כשתמך ביועצת התקשורת שלו ובבת זוגתה על רקע עמדת המדינה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. "אני חושב שיש פה תהליך חברתי של שינוי בחברה הישראלית. הותקפתי לפני כחודשיים בנושא הזה, יש מנעד דעות בחברה הדתית וצריך לכבד את כולם".

בנט הבהיר כי ככל הנראה הוא לא היה פועל כפי שפעל יו"ר ש"ס ולא היה מביא להדחתו של חבר סיעתו שהיה משתתף בחתונה להט"בית, כפי שקרה עם ח"כ יגאל גואטה. "אני לא רוצה לתת ציונים לאריה דרעי", אמר והוסיף כי "אישית אני מעריך שלא הייתי עושה דבר כזה, אבל כל אחד ותפיסותיו שלו"