בנט לא מתנצל ועוקץ את ליברמן: "אגיב תוך 48 שעות"

שר הביטחון ושר החינוך ממשיכים לעקוץ אחד את השני באמצעות התקשורת. ליברמן טען שבנט פוגע בבטחון. בנט לא נשאר חייב והזכיר לליברמן את ההתחיבות לחיסול הנייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/17 17:00 יא בחשון התשעח

בנט לא מתנצל ועוקץ את ליברמן: "אגיב תוך 48 שעות"
בנט וליברמן ב'הפסקת אש', צילום: Hadas Parush/Flash 90

הכל התחיל מתדרוך של דובר צה"ל לכתבים הצבאיים, ממנו השתמע כאילו צה"ל התנצל על חיסול הבכירים והגיע עד לחילופי התקפות הדדיות בין שר החינוך, נפתלי בנט ושר הביטחון אביגדור ליברמן. 

תחילה הודיע בנט כי איונו מקבל את ניסוח ההודעה ואמר: "אסור להתנצל על חיסול מחבלים", אמר והדגיש: "אזכיר למי שצריך המנהרה פוצצה בתוך שטח ישראל כשמטרתה לרצוח ישראלים. כחבר הקבינט שעוד מצוק איתן מוביל לסיכול איום המנהרות אני מעניק גיבוי מלא לפעולה המוצלחת. זו מטרת צה"ל לסכל ולחתור לניצחון. כך יש להמשיך".

בתגובה תקף שר הביטחון את בנט והאשים אותו בלא פחות מ'פגיעה חמורה בבטחון ישראל': "אסור שתידרוך של דובר צה"ל ישמש עילה להתנפלות בוטה על צה"ל ומפקדיו. התבטאויות מהסוג הזה הן פגיעה חמורה בביטחון ישראל, ובצה"ל כולו. אנו נמשיך לפעול בנחישות, בעוצמה ובאחריות למען ביטחון אזרחי ישראל".

בנט לא נשאר חייב ובתגובה לשאלה של כתבת 360 על המתיחות בין השניים אמר בנט: "תני לי 48 שעות ואחזור אלייך עם זה", כשהוא מכוון להתחייבותו הפומבית של ליברמן כשעוד ישב באופוזיציה, לחסל את הנייה תוך 48 שעות מרגע כניסתו לתפקיד שר הביטחון.