בנט במתקפה על ליברמן: "מנהיגות שמקוששת קולות ולא אומרת את האמת"

יו"ר הבית היהודי המשיך לטעון שאין באמת משבר סביב גיוס החרדים, "צמחנו בעשר שנים פי 10. גם ליברמן ולפיד יודעים את זה". על נתניהו אמר כי ראה "שינוי מכיוונו של ראש הממשלה הוא הפשיל שרוולים ונכנס לעניינים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/03/18 15:32 כה באדר התשעח

בנט במתקפה על ליברמן: "מנהיגות שמקוששת קולות ולא אומרת את האמת"
תקף את ליברמן, גיבה את נתניהו. בנט, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שר החינוך, נפתלי בנט, תקף היום (שני) בישיבת סיעת הבית היהודי את שר הביטחון ויו"ר יש עתיד וטען כי הם "פייק" מנהיגים.

"יש כאן לא רק פייק משבר אלא פייק מנהיגות שמעדיפה מרדף אחרי סקרים מאשר להגיד את האמת לבוחרים", אמר בנט וציין כי קצב ההתקדמות של גיוס החרדים דווקא משביעה רצון.

הוא הראה לנוכחים נתונים שלימדו כי מדובר במגמה שרק מתחזקת עם השנים, "האמת היא שבעשור האחרון הגיוס החרדי גדל משנה לשנה. צמחנו בעשר שנים פי 10, מפחות מ-300 מתגייסים ל-3000 זה אומר שמדינת ישראל בכיוון הנכון".

לדבריו, גם בצה"ל לא מעוניינים לקלוט באופן מיידי את כל המתגייסים הפוטנציאלים מהציבור החרדי, "נכון שלא כל החרדים התגייסו אבל האם לפיד, ליברמן וצה"ל רוצה את כל החרדים? האם הם רוצים את ההפרדה המגדרית שמתלווה לזה? הקצב הוא טוב ודברים מתרחשים בהדרגה. את מה שאני אומר יודעים לפיד וליברמן כי זה מה שצה"ל אמרו גם להם לכן מדובר במשבר חלול. מנהיגות שרוצה לקושש קולות ולא לומר את האמת לציבור שלהם".

הפעם הוא תמך בראש הממשלה. בנט עם נתניהו

הפעם הוא תמך בראש הממשלה. בנט עם נתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בנט, שתקף אתמול את נתניהו על כך שהוא דוחף לבחירות, שינה את הטון ואמר כי הוא וחברי סיעתו "מגבים את מאמצי ראש הממשלה וקורא לכל חברי לגלות מנהיגות". על השאלה מה השתנה ביון הדברים שאמר אתמול לבין דברי השבח בישיבה הוא ענה כי "אתמול בצהריים ראינו שינוי מכיוונו של ראש הממשלה הוא הפשיל שרוולים ונכנס לעניין באופן שלא היה קודם לכן. עד אז האנשים שיושבים סביב השולחן הזה היו בתפקיד המבוגר האחראי".

שר החינוך גם נשאל מדוע הוא מתנגד כל כך לבחירות בעוד שעם פירוק הממשלה הקודמת הוא דווקא תמך בהן. לטענתו של שר החינוך, "הממשלה הקודמת הייתה מאוד בעייתית מבחינת העבודה הפנימית. בממשלה הנוכחית יש הרבה כבוד בין כל הגורמים כולם נותנים לכולם לעבוד והיא ממשלה טובה".