במועצה תוקפים ורבני השכונות משבחים?

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה, זוכה ללא מעט מתקפות מצד חברי מועצה שטוענים כי לאור נאמנותה לניר ברקת היא פוגעת בציבור הסרוג בעיר. בכינוס של רבני קהילות אמרו לה חלק מהרבנים כי מבחינתם "היא הכתובת לצרכי הציבור הדתי לאומי "

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/09/17 06:06 כב באלול התשעז

במועצה תוקפים ורבני השכונות משבחים?
חגית משה והרבנים בבית הרב קוק, צילום: דוברות

 סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה, זכתה אתמול (שלישי) לחיזוק מפתיע מכיוונם של רבני קהילות ושכונות ברחבי העיר.

בכינוס מיוחד שנערך בבית הרב קוק בירושלים, ביוזמתו של הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן, ציינו חלק מהרבנים שהגיעו כי מבחינתם משה, המחזיקה גם בתיק הכספים, "היא הכתובת לצרכי הציבור הדתי לאומי ולשמירה על אופיה היהודי, תורני וציוני של העיר ירושלים".

יש לציין כי סגנית ראש עיר ספגה לא פעם ביקורת מצד שאר חברי המועצה הדתיים שטענו כי קרבתה לברקת והתלות שלה בו גורמת לה לפעול בניגוד לצרכים של הציבור הדתי לאומי בעיר, כפי שהשתקף לטענתם בפרשות סגירת מוסדות החיונך הסרוגים בעיר בתקופה האחרונה. גם בכינוס המדובר חלק מהנוכחים הטיחו בה ביקורת על כך שלטענתם הם לא תמיד מוצאים אצלה אוזן קשבת.

בכינוס השתתפו הרב אריה שטרן, הרב איתן אייזמן, הרב יצחק דור, הרב מנחם בורשטיין, הרב דוד שמחון, פרופ' הרב נריה גוטל, הרב יגאל שפרן, הרב אורי שרקי, הרב אסף הר נוי, הרב דוד שלם, הרב שלום קליין, הרב עזריה אריאל.

 חגית משה ציינה בהקשר זה כי "בכינוס, שעסק בדרכים לחזק את קדושתה וחוסנה הרוחני של ירושלים, עדכנתי את כבוד הרבנים בפועלי בסוגיות אלו ובעיקר, הקשבתי לדבריהם, להערותיהם ולהארותיהם, כדי לקבל תנופה, חיזוק והכוונה להמשך עשייתי גם בנושאים אלו.    הודיתי לרבנים על פועלם ומסירותם למען הקהילות בכל השנה ואמרתי להם כי אני רואה בהם את הכתובת, כפי שהם רואים בי, למען חיזוק הקשר ביני לבין הציבור והקהילות."