בא באפליקציה: ברכה מצולמת ממקובל תמורת 1500 ש"ח

הרעיון נולד מברכה מצולמת של בר רפאלי: אפליקציה חדשה מאפשרת לכם לקבל ברכה אישית לרפואה, פרנסה ועוד, משורת רבנים מקובלים כמו הרב ברוך אבוחצירא ורבני קבר רבי מאיר בעל הנס. כל שתצטרכו לעשות זה לבחור את אופן קבלת הברכה ולתרום סכום שמתחיל ב-101 שקלים ויכול להגיע גם ל-1,500

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/08/17 17:04 ה באלול התשעז

בא באפליקציה: ברכה מצולמת ממקובל תמורת 1500 ש"ח
פתק, קובץ קול או וידאו, צילום: צילום מסך מתוך האפליקציה

רוצים לקבל ברכה לבריאות, זיווג, שלום בית או פרנסה ואין לכם זמן להגיע לאחד מהרבנים המקובלים? מעתה תוכלו להוריד אפליקצייה מיוחדת שתדאג לשלוח אליכם את הברכה ישירות מהרב לטלפון הנייד.

אפליקציית 'תיקון' נולדה בכלל מרעיון שלא כל כך מתכתב עם עולם הקבלה: בקשת ברכה מצולמת מבר רפאלי. "אירגנו יום הולדת לחבר ועלה הרעיון לשלוח לו ברכה מצולמת מבר רפאלי", סיפר אחד מיוצרי היישומון, יהודה אביקזר ל'גלובס'.

בהמשך הוא ושותפו ניסו לפתח את הרעיון דרך ברכות מצולמות מסלבריטאים עד שרעיון הברכות מהרבנים המקובלים הבשיל במוחם. לדבריו לשוק הברכות מסלבים לא היה כל כך ביקוש, בניגוד גמור לשוק הברכות מהרבנים המקובלים.

עד כה כ- 11 אלף משתמשים כבר הורידו את האפליקצייה שמאפשרת למשתמשים בה לקבל ברכות לזיווג, רפואה, פרנסה, פריון, לידה קלה, הצלחה בעסק, שלום בית, חינוך ילדים ונגד עין הרע.

בין הרבנים המברכים ניתן למצוא את בנו וממשיך דרכו של הבבא סאלי, הרב ברוך אבוחצירא, את ראש ישיבת פוניבז' הרב ברוך דב פוברסקי, אחד מרבני ישיבת חברון הרב ברוך מרדכי אזרחי, רבני ישיבת רבי שמעון בר יוחאי, רבני מתחם קבר רבי מאיר בעל הנס ועוד.

הרוצה את הרב יתרום אליו

הרוצה את הרב יתרום אליוצילום: צילום מסך מתוך האפליקציה

כמה עולה התענוג? כדי לקבל ברכה בפתק שנחתם על ידי המברך, יצטרך המשתמש לתרום סכום שנע בין 101 ל-156 שקלים. על מנת לקבל ברכה קולית יש לתרום 300-500 שקלים, וכדי לקבל ברכה מצולמת רף התרומות עולה ויכול להגיע גם ל-1,500 שקלים.

לדברי אביקזר מבקשי הברכות לא נרתעים מהסכומים ויש להם אלפי הזמנות "עם ממוצע של 3-4 הזמנות ללקוח. הברכות הכי מבוקשות הן זיווג, רפואה, נגד עין הרע, פרנסה והדלקת נר כל הישועות".

הברכות הכי מבוקשות.

הברכות הכי מבוקשות.צילום: צילום מסך מתוך האפליקציה

יש לציין כי שני היזמים גוזרים את רווחיהם כתוצאה מאחוזים אותם הם גובים מהתרומות שמבקשי הברכות מעבירים לקרנות והמוסדות המשוייכות לרבנים המברכים, "אנחנו גוזרים אחוזים בודדים מהתרומות, אבל בסך הכול חוסכים לדעתי כסף לעמותות כי לוקחים על עצמנו את השיווק, הגבייה, שירות הלקוחות. אפילו טאבלטים אנחנו מספקים להם. המטרה שלנו היא שהם יעבירו כמה שיותר תרומות דרכנו".

דבר מעניין נוסף הוא שאת הפליקצייה מפעילים יותר מ-20 מתכנתים חרדים שאת שעות הבוקר מעבירים בלימודי קודש בכולל ובצהריים מתחילים את עבודתם הטכנולוגית על היישומון המיוחד.